Geng Bas Sekolah

March 8, 2011

Jihad Baru

Aku ingatkan selepas prk ni suasana politik akan aman sikit. Maklumlah PAS dah jatuh terduduk lepas kena pukul KO 3 kali. Rupanya para blogger masih belum boleh rehat. Kali ni muncul pula musuh baru. Kali ini dari didalam UMNO pula.

Mamat ni sebenarnya ahli UMNO. Bukan setakat ahli biasa tapi berpangkat tinggi. Walaupun dia dalam UMNO, tetapi taat setia dia masih boleh dipertikaikan. Dengar khabar ia masih taat setia kepada pakcik Anwar. Malah dia ni buat "taik" dengan blogger. Sampai ada blogger yang terluka hati dengan sikap angkuh bodoh dia ni.

Aku pulak tak puas hati dengan dia ni sebabnya dia ni penyokong pelajar pro pembangkang di universiti. Sebagai timbalan menteri didalam kerajaan BN, dia ni sepatutnya melaksanakan polisi kerajaan. Tetapi dia ni lebih condong kepada agenda pembangkang terutama PKR. Dia ni lah yang memberikan ruang untuk pelajar berpolitik secara bebas (klik sini) dan (klik sini) di kampus.

Bila keadaan dah tak terkawal, dia ni main lepas tangan pulak (klik sini). Dan sekarang dia ni bagi warning nak balun blogger pula. Padahal para blogger lah yang bertungkus lumus membantu UMNO. Takpe nanti kita lihat siapa yang kena balun.

Antara blogger lain yang  tak puas hati adalah GR, PapaGomo, KerisPutra, Gap, Medan, The Unspinner, FlyKick, Parpukari dan ramai lagi. Sah orang tua ni menang nak kena balun depan belakang.

6 comments:

Jeffry said...

MAMAT TUH JENIS 'MKN DALAM' BRO..VIRUS YANG PATUT DI HAPUSKAN SEBELUM MEREBAK LAGI TERUK

ERR DIA PUN DH MULE PAKAI TOPI BALDI? KEHKEHKEH

ddinbunga said...

salam mohon ziarah - Ddinbunga

YB Raz said...

jeff: ni baru baldi..nanti dia pakai mangkuk tandas pulak hehehe

dinbunga: terima kasih

CuteOven said...

jom ramai2 campak dia dalam lombong ....baru padan dgn muka dia...aman sikit Malaysia..

ceh... brutal sungguh

Pena Minang said...

Kami yang student ni pun menyampah tengok Timbalan Menteri Pengajian Tinggi yang kononnya 'Mendengar' Suara mahasiswa...padahal suara mahasiswa pembangkang sahaja yang didengarnya....

YB Raz said...

cuteove: ganasnya hehehe

pena minang: lain kali lepmpang je orang tua tu hehehe