Geng Bas Sekolah

December 16, 2013

LIM GUAN ENG HINA ISLAM

Cina ni semakin hari semakin jelas niat mereka nak menjajah Malaysia. Bermula kemenangan mereka sewaktu PRU12 dan sekarang PRU13, mereka semakin aggresif menyerang hak dan kepentingan umat islam Malaysia.

Dan sekarang mereka cuba menjajah Pahang pula. Berikutan banjir yang melanda Pahang baru baru ini, paderi besar, Lim guan Eng telah meminta umat islam menyerah kepadanya, dan balasannya dia akan menghentikan banjir. Pukimak haram jadah dia cina ni.

"We promise. If we win in Pahang and if we win in Putrajaya, give us one term and the floods in Pahang will be resolved," Lim said in his opening speech at the 17th Selangor DAP ordinary convention in Shah Alam this morning.

Banjir Pulau Pinang

Kau cina jangan nak masuk ke dalam negeri Pahang ni. Banjir yang melanda di P.Pinangpun, cina ni tak menolong langsung sebabnya orang islam yang sana kena banjir. Tapi jika satu gerai kaum cina roboh, cepat je kepala paderi ni gantikan dengan yang baru, silap silap dia pula beri tanah orang islam untuk dibuat gerai cina.

Banjir di Pahang ini, semuanya berlaku apabila "BAN" yang dibina Kerajaan Pahang telahpun pecah akibat hujan lebat yang tidak dijangka. Bukannya sebab Kerajaan pahang tidak pernah mengambil peduli hal banjir ni. Selepas ini Kerajaan Pahang akan membaikpulih malah menaiktaraf sistem pencegahan banjir untuk mengelak masalah banjir ini berulang. Jadi cina semua jangan masuk campur urusan negeri kami. Kalau tak, memang tak lama lah korang ni hidup aman di Malaysia ni.

No comments: