Geng Bas Sekolah

February 26, 2013

PAS Kena Kencing Dengan DAP


Habis bertakbir keliling kampung bila puak PAS dengar berita ni beb. Mesti mereka melompat lompat suka bila dengar DAP rupanya sekarang sudah perjuangkan islam macam mereka hehehehe.

Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib tidak terkejut apabila Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng menegaskan bahawa parti itu juga berperanan dalam usaha menegakkan Islam di negara ini.

Namun beliau yang awalnya agak keberatan mengulas, dengan nada agak sinis berkata, adalah bagus sekiranya DAP menjadi sebuah parti yang tidak menghina Islam dan bukan anti-Islam.

Beliau turut 'menyambut baik' sekiranya DAP menjadi parti yang menegakkan Islam seperti mana dakwaan Guan Eng bahawa perkara itu termaktub di dalam Perlembagaan Persekutuan.

"Baguslah kalau begitu (DAP sebuah parti yang tidak menghina Islam dan bukan anti-Islam), bagi saya baguslah tu,'' katanya kepada Utusan Malaysia sebagai mengulas ucapan Guan Eng dalam konvensyen pakatan pembangkang yang berlangsung di Shah Alam, Selangor hari ini.

Alahai bodohnyalah puak PAS ni kalau percaya kepada orang kafir. Tapi nak buat macam mana, puak PAS ni anti orang islam. Sebab tu mereka suka sangat berkawan dengan parti yang anti islam ni.

1 comment:

Anonymous said...

PAS MMG SUKE MNUM AIR KENCING DAP BROO. MCM MINUM TEH CINA..TP BIASAK LER DASAR PARTI TUNDUK DPAN KAPI KEHKEHKEH