Geng Bas Sekolah

July 23, 2012

Selamatkan Islam Dari Ancaman Nasrani !


Di Indonesia, menurut data Mercy Mission, lebih kurang 2 juta umat islam disana murtad dan masuk Nasrani setiap tahun. Jika ini berterusan, tak mustahil gelaran negara mempunyai umat islam terbanyak didunia akan tinggal sejarah.

Walaupun ianya sedang berlaku di Indonesia, tidak mustahil ianya akan berlaku juga di Malaysia. Pendedahan yang dibuat oleh Hassan Ali jelas menunjukkan wujudnya usaha usaha puak Nasrani cuba memurtadkan umat Islam dinegara ini. Tetapi malangnya ada puak politik yang cuba melindungi perbuatan puak Nasrani ini termasuklah puak politik yang mengaku Islam kerana mahukan undi.

Marilah kita bersama sama menghalang puak Nasrani yang cuba memurtadkan umat Islam bukan sahaja di Malaysia malah juga seluruh dunia. Dan jika ada sesiapa yang cuba menghalang, bangkitlah perangilah mereka kerana berjuang mempertahankan agama Allah itu adalah lebih baik daripada berpolitik 24 jam mahu ke Putrajaya.

Sila sebarkan video ini kerana ancaman ini bukan sahaja wujud di Indonesia malah mungkin di Malaysia juga. 

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

KAT INDON BYK SGT MAHZAB SESAT BROO. BILE DLM ISLAM PUN BLEY TERSESAT TAK HERAN PUN KLU DIORANG MUDAH SGT DI SESATKAN OLEH PIHAK MUBALIGH AGAMA LAIN. TENGOK LER APE PASRAEL DAH BUAT KAT GOLONGAN ARTIS2 ISLAM HUHUHU