Geng Bas Sekolah

July 16, 2012

Akibat Aniaya Umat Islam, Allah Balas Perbuatan Puak PAS


Ini ada satu cerita, puak PAS dapat bala dari Allah. TPM Tan Seri Muhyiddin datang ke Kg Sungai Seputeh Selama untuk program RTC. Untuk mengagalkan program tu, puak ni buat dulu solat hajat minta Allah turunkan bala pada majlis TPM tu. Tak puas hati berdoa pada hari Rabu, puak PAS buat lagi pada  pagi Khamis disebuah surau di SK Toh Ratna Sakti.


Dengan takdir Allah, sebaik selesai program TPM, ributpun datang melanda rumah puak PAS. Habis bertempiaran puak PAS lari menyelamatkan diri. Seratus dua puluh tujuh rumah puak ni hancur dilanda ribut.

Moral of the story, janganlah nak buat aniaya pada umat islam. Buat doa turun bala dan sebagainya. Jangan ingat Allah s.w.t tu boleh diperbodohkan. Allah s.w.t itu Maha Mengetahui segala yang nyata dan tersembunyi. Harap puak ni insaf dan balik semula ke pangkal jalan. Ini baru sikit Allah s.w.t bagi. Jangan sampai Allah s.w.t turunkan ribut macam yang pernah diberi pada kaum Aad. Kaum Aad yang badannya tegap dan kuatpun kena ribut terus hancur, inikan pulak puak PAS. Insaf insaflah.

Sumber: TaipingMali

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

Anonymous said...

TU LER NAMENYE BALA CARI SENDIRI BROO KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

tulah jahat sgt org2 PAS ni...boddo sampai atas belakang...

akulah69 said...

ha..ha..ha... najib datang rompin hujan lebat, kemah lintang pukang, bas janji amik org asli pukul 2, tapi pukul 5 br sampai.. sema doa orrang pas???? hehehehe