Geng Bas Sekolah

June 14, 2012

Nik Aziz Silver Tortise ?


Isu gambar Nik Aziz kahwin ni dulu agak popular dikalangan puak PAS. Dan tadi aku jumpa dalam facebook pasal cerita gambar ni. Adalah hamba PAS tu beriya benar pertahankan tok guru dia. Hamba PAS tu kata gambar tu bukanlah gambar Nik Aziz sebaliknya gambar orang lain. Oklah akupun boleh terima pendapat dia berdasarkan pemakaian kot semasa bersanding.

Dan aku check semula website yang ada nama FH TECHNOLOGY. Aku cari punya cari, tak jumpa juga website yang sama dengan gambar yang hamba PAS tu tunjuk. Tapi yang aku jumpa website FH TECNOLOGY adalah seperti gambar dibawah.


FH TECHNOLOGY yang aku jumpa adalah syarikat membekalkan peralatan industri. Tak jumpa pula tentang gambar Nik Aziz masa muda tu dalam website FH TECHNOLOGY ini.


Aku tak tahulah sama ada website ni tipu atau tidak tapi kalau kata tipu, semua maklumat mengenai syarikat ni boleh didapati di website FH TECHNOLOGY ni. Aku cari berdasarkan logo header FH TECHNOLOGY yang ada didalam gambar yang ditunjukkan oleh hamba PAS tu. Aku takde masa nak edit atau buat website tipu. Tapi kalau hamba PAS itu yang menipu, wallahualam.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

BIAR MACAM MANE PON PENAMPILAN BAPAK KAPIR..LOBANG IDONG DIA TATAP DAPAT KU CAM! KEHKEHKEH