Geng Bas Sekolah

June 6, 2012

Anwar Ibrahim Berjanji Syaitan


Haaaa akhirnya hajat puak pembangkang tercapai. Pelajar UNISEL tak payah dapat PTPTN. Nak duit bayar yuran? Nak duit makan? Apa susah minta je lah dekat pakcik Anwar. Takpun pergi minta kat Adam Adli. Kan dorang berdua yang beriya cakap PTPTN tak payah bantu pelajar kat Selangor.

Lagipun dua ekor tu dah cakap nak bagi pendidikan percuma. Minta je lah kat dorang berdua tu ok.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

Inikah perjuangan kau org yg kononya membela Melayu ? ....cis,

Kenapa berpolitik membalas dendam ?

Jikalau Pakatan Rakyat berjaya di PRU ke 13 nanti, apa yg akan dilakukan oleh Anwar akan diterima manfaatnya oleh seluruh rakyat Malaysia.

Tiada sedikit pun perasaan mahu membalas dendam seperti yg dilakukan oleh kera...jaan BN/umno ini.

Tak pe lah, Allah maha berkuasa, munkin itu petanda awal bahawa BN akan tumbang di PRU ke 13 nanti..... Allahhuakbar.

YB Raz said...

insyaallah anwar dan PR akan tumbang Allahuakbar!!