Geng Bas Sekolah

March 5, 2012

Saya Rindukan Awak


Awak rindu kat saya tak?
Sebab saya rindukan awak sangat sangat...
Awak sentiasa didalam hati saya..
Walaupun kita tidak lagi dapat bersama...


Setiap surat yang awak kirim masih lagi saya simpan
Setiap kenangan kita bersama, saya masih lagi kenang
Walaupun sudah lapan tahun berlalu..
Kenangan saya pada awak tidak pernah padam...

Walaupun keluarga awak tidak merestui hubungan kita..
Saya tidak pernah berdendam..
Apatahlagi membenci mereka..
Ini kerana saya sedar saya ..
Tidak mampu memberikan kemewahan sepertimana yang mereka harapkan...


Saya sentiasa mendoakan awak bahagia..
Bersama insan yang dipilih keluarga awak sendiri...
Biarlah saya meneruskan hidup ini tanpa awak disisi
Kerana awak sentiasa dihati saya...
Selamanya.....


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: