Geng Bas Sekolah

January 6, 2012

Pelajar Gila PolitikSemakin Kepanasan


Pelajar yang gila politik songsang semakin tertekan bila rakyat Malaysia menolak perjuangan mereka. Puak PAS pun dah semakin hilang arah bila terdapat dua arahan bercanggah yang dikeluarkan. Dr Rani ajak puak PAS sokong gay 9 haribulan nanti. Dr Hassan Ali pula gesa puak PAS melaknat golongan gay. Pening pening. Nik Aziz dok diamkan diri. Hj Hadi pun duduk bertapa tak buka mulut.


Mati kutu ler pelajar gila politik songsang. Dah tak tahu nak cakap apa. Tapi aku tak pelik kalau dorang ni nanti akan menyumpah golongan ulama sebab tolak idealogi politik songsang. Sebab dah memang perangai dorang macam tu. Tak kira siapa. Dorang fikir dorang je yang betul. Orang lain semuanya salah.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

4 comments:

Servant of God said...

Apa ke bodohnya keldai2 nih.. berlilin2 lak?

Astaghfirullah... dah tu marah lak bila kena panggil bodoh.

Bodoh!

Jeffry said...

DAK ADAM NI ADE HATI NK JD CIKGU. SEPATUTNYA TUNJUK LE TAULADAN BAIK. TP DIA PILIH NAK JADI SAMSENG KORENG. ALANG2 DH PGANG LILIN TU BEK BAKAR JEK DIRI SENDIRI..KEHKEHKEH

Anonymous said...

hahaha,..muka hodh semua.perangai pun hodoh..nak berpolitik la konon...cakap pun tk reti,belajar pun masuk u kerana quota..hahah..memang la bebal

Anonymous said...

hahaha,..muka hodh semua.perangai pun hodoh..nak berpolitik la konon...cakap pun tk reti,belajar pun masuk u kerana quota..hahah..memang la bebal