Geng Bas Sekolah

January 11, 2012

Kes Liwat Tutup Buku


Kes liwat ni bagi aku dah habis. Walaupun Saiful boleh buat rayuan tapi aku rasa cukuplah sampai sini je aku join battle ni. Aku pun dah malas nak ulas apa apa. Suka sama suka...Sendiri fikirlah apa maksudnya.

Bukan aku nak tuduh tapi apa yang si Karpal cakap dulu ada kebenarannya juga (klik sini). Dan ikut logik umur Saiful dan pakcik Anwar tu ish boleh sangat Saiful nak hentak orang tua tu. Tapi.....

Cukup sampai sini saja. Aku nak fokus pada isu negara dan masalah rakyat saja. Masalah peribadi Saiful dan pakcik Anwar aku nak buang jauh jauh.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Merahnya Saga said...

Dik, kes belum tutup lagi. Anwar kata keadilan untuk pihak dia setakad ini telah dicapai.

Sekarang kita tunggu keadilan untuk Saiful pulak.

Maka kita akan tengok siapa yang redha.

Anwar menghimpun satu dunia untuk menyebelahi masalah peribadinya.

Saiful hanya ditemani oleh bapaknya.

Mengapa orang besar perlu begitu banyak penyokong untuk menyelesaikan masalah peribadinya.

Apa yang dia takut. Sungguh menghairankan.

Dari sini secara rasionalnya boleh kita simpulkan Saiful amat berani kerana benar.

YB Raz said...

Abg/Kak, memang betul kes belum kira selesai habis. Saiful boleh buat rayuan. Dan saiful hanya ditemani oleh ayahnya.

Tapi faham tak maksud Suka Sama Suka?

Cukuplah sampai sini saya perjuangkan kes saiful.kalau blogger lain nak buat, terpulang pada mereka.