Geng Bas Sekolah

January 10, 2012

Anwar Ceria Azmin Duka


Kenapa muka makcik Jijah mencuka semacam. Macam tak gembira je laki dia tu bebas. Opss lupa Mahkamah dah sahkan yang kes liwat ni SUKA SAMA SUKA. Maknanya memang SAH yang pakcik Anwar ni gay. Sebab tu makcik Jijah rasa nak pitam je tengok laki dia tu.

Azmin pula sedih sebab angan angan dia nak jadi PM tak tercapai. Sebabnya orang tua tu boleh bebas pulak. Penat je Azmin main wayang nak roboh penjara, cakap polis tak ada bagi syarat berhimpun. Last last orang tua tu senang senang je lepas. Azmin sekarang kena fikir balik cara lain na singkirkan orang tua ni dari politik PKR.

Pakcik Anwar? Lepas ni orang tua ni pergi spa, buat balik facial, hitamkan balik rambut sikat kemas kemas macam biasa. Tak ada lagi dah nak buat muka macam orang tua tak dapat bini muda. Selama ni dia saja buat selekeh sebab nak dapat markah kesian.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

ajai62 said...

Assalam

Tenguk muka perempuan yang pakai tudung hitam.... gembira... hahahaa siapa tu?????