Geng Bas Sekolah

December 3, 2011

Janji Iblis Menyesatkan Anak Adam - Legasi Nik Aziz Sehingga Hari Kiamat


YAB Menteri Besar Kelantan, Nik Abdul Aziz Bin Nik Mat yang didakwa oleh mereka yang rapat dengannya sebagai menghidapi barah prostat akan tidak lagi menjadi Menteri Besar Kelantan jika PAS masih mengekalkan pegangannya di negeri pantai timur itu selepas Pilihanraya Umum ke 13.

Bagaimanapun Nik Aziz akan kekal bertanding di DUN Chempaka manakala anaknya, Nik Mohd Abduh akan bertanding kerusi Parlimen Pengkalan Chepa. Menantu Nik Aziz pula, Abdul Ariffahmi Ab Rahman di katakan akan dicalonkan bertanding salah satu kerusi DUN di bawah Parlimen Machang. Usaha keras Nik Abduh dan Ariffahmi dikatakan mula menampakkan hasil setelah berjaya meletakkan orang-orang mereka dalam hieraki Perhubungan Negeri setelah Muktamar PAS Jun 2011 lalu.

Demikian maklumat yang diberikan oleh orang kanan PAS Kelantan kepada seorang ahli politik terkemuka negeri itu.

Baca selanjutnya di Kickdefella


Nik Aziz akan letak jawatan MB kalau PAS menang PRU? Mungkin PAS akan terus menang. Itu tak mengapa. Tapi benarkah Nik Aziz akan betul betul letak jawatan? Dan Nik Aziz masih kekal bertanding PRU? Dan paling penting, Nik Aziz dah meletak semua orang orangnya sebelum letak jawatan?

Betullah janji iblis akan terus menyesatkan anak adam sehingga hari kiamat. Dah tua tuapun masih taknak lepaskan pengaruh keatas pangkat dan harta duniawi. Kalau dah manusia yang mengaku dirinya ulamapun boleh terpedaya dengan harta dunia, inikan pula manusia yang tak kuat pegangan agama. Politik politik....

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

WALLY SLIPAU SAIN MATI DGN SETAN BROO. TAK BLEH MUNGKIR JANJI! KLU TAK KENA SUMPAH JADI SLIPAU HUHUHUHU

Cute Oven said...

tapi kan ada orang kata dia ni bertaraf wali ...betul ke..

ada lagi orang kata jangan cakap tak baik pasal dia nanti ketulah...
kalau kaya jadi miskin kerana kutuk dia...