Geng Bas Sekolah

October 25, 2011

MiloSuam Buat Lawak


Di sebelah pintu masuk, tergantung sebuah banner yang menunjukkan harga sarapan pagi RM1.00 jika pelanggan memilih sekeping roti canai / kuih dan secawan teh tarik.

Manakala bagi juadah makan tengah hari, Restoran Rakyat 1 Malaysia ini menawarkan harga RM3.00 untuk nasi campur dengan lauk daging / ayam / ikan serta sayur dan papadom bersama segelas air sirap.


ReJaM© memilih untuk makan nasi dengan sedikit lauk daging masak kari dan telur sambal bersama dengan air teh O ais. Lihat gambar di atas.

Ini bermakna lauk yang ReJaM© pilih jauh lebih murah berbanding makanan yang ditawarkan di dalam banner tersebut.


Malangnya harga yang terpaksa dibayar lebih kurang serupa sahaja dengan harga kedai-kedai lain. Lihat resit di bawah ini, ReJaM© dikenakan bil sebanyak RM5.70 untuk nasi campur (RM4.50) dan Teh O Ais (RM1.20).

Baca selanjutnya kat sini


Hahahahahahahaha lawaknya MiloSuam ni. Suka sangat buat lawak tahap sarkas. Dah sah terang terang dalam pakej tu makanan dan minuman ditawarkan lain. Yang si Milo ni bantai pulak makan dan minum lain. Memanglah harga dia tak sama dengan pakej 1Malaysia. Lepas tu terpekik terlolong cakap DS Najib tipu. Dia yang sengal, cakap orang lain pulak.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

Milosuam datang sebenarnya bukan nak makan sangat, saja nak cari mana2 yg boleh buat modal nak hentam restaurant 1malaysia tu. Suruh Milosuam datang lagi sekali, ambek order ikut betol2 mcm yg iklan tu. Kalau masih mahal dari harga promosi, then baru boleh nak komplen. Tapi apasal melalak kat sini, bising la kat tokeh kedai tu.

Anonymous said...

Milosuam ni mesti rabun... takpun tentu dia ni sorang yang BODOH tapi berlagak pandai...