Geng Bas Sekolah

September 8, 2011

Hana Tajima

Korang kenal tak siapa Hana Tajima? Kalau tanya Mat Sabu gerenti dia menggeleng kepala. Kalau tanya blogger Milo Suam pulak mungkin kenal kot, Maklumlah Milo Suam kan ada lembut lembut sikit. Namapun suam suam hahahaha. Ok kita abaikan bab puak PAS ni.


Oklah aku story sikit siapa Hana Tajima ini. Akupun tak kenal sangat dia ni. Jumpa pun tak pernah. Tapi yang aku tahu dia ni cun ler. Jauh lebih cantik daripada anak gayboy tua yang bernama kak Izah tu. Nama sebenar beliau adalah Hana Tajima Simpson. Hana adalah anak kacukan Inggeris dan Jepun. Dan beliau memeluk islam sejak beliau berusia 17tahun. So tak perlu masuk parti PAS kalau nak masuk islam ye.


Hana Tajima ni seorang fashion designer. Dia ni antara yang mempopularkan fesyen tudung shawls dikalangan remaja sekarang *sila betulkan sekiranya aku tersilap*. So kalau bebudak yang suka fesyen tudung shawls tapi tak kenal siapa yang mulakan, baik korang pergi rendam muka korang dengan asid.

Untuk maklumat lanjut korang pergi sini hanatajimasimpson.com dan juga disini stylecovered


Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

KLExpress said...

http://klxpress.blogspot.com/

Jeffry said...

PERGHHHHH BISA TERGODA GUEEE SIHHHH!! HUHUHUHU