Geng Bas Sekolah

September 7, 2011

Khalid Samad Cari Suaka Politik DI Israel




Memang hebat misi yang dijalankan oleh Khalid Samad dari parti PAS ini. Bukan calang calang orang rupanya Khalid Samad ini malah jauh lebih Jihad beliau ini dari Dato Azeez yang setakat pi hulur bantuan makanan Tepung, Jagung, Beras, Minyak dan lain lain lagi.

Patutlah pembangkang dari PAS,DAP dan PKR menyatakan Dato Azeez dan misi rombongan kemanusian ke Somalia hanya mencari publisiti sahaja dan bukannya nak bantu rakyat Somalia yang kebuluran pun. Kira apa yang pembangkang cakap ni sikit tak banyak tempias nya kena lah pada Gomo yang turut sama dengan Dato Azeez ke Somalia.

Siapa sebenarnya yang mencari Publisiti?

Gomo malas nak ulas panjang dan bukan juga tujuan Gomo ni nak Jilat atau membodek Dato Azeez Rahim Ketua Misi ke Somalia tetapi nak sampaikan kepada rakyat hakikat dan kebenaran yang wajar kita ketahui dari terus terusan dibohong dan dikotorkan otak oleh pembangkang yang berfikiran Kunyit ni.

Baca selanjutnya disini


Hahahaha bila Kelab Putra 1 Malaysia hantar bantuan kemanusian ke Somalia, puak PAS pun meroyan jugalah nak tunjukkan dorangpun buat misi bantuan. Tapi misi bantuan dorang macam pergi makan angin je. Hanya tunjuk banner besar besar macam anugerah korporat.

Yang lawak siap ada lambang Kelantan. Memang puak PAS ni assobiyah ler hahahaha.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: