Geng Bas Sekolah

July 24, 2011

Fuziah Salleh Kecewa Dengan PKR Dan Sokong Biometrik?


Dakwat kekal yang dimahukan oleh pembangkang telah dilemparkan ke muka mereka sendiri apabila Kerajaan bersetuju menggunakan sistem biometrik untuk PRU. Lagipun adalah mudah untuk kita tahu mengapa pembangkang beriya benar nak main dakwat ni.

Ini kerana kalau gunakan dakwat, mudahlah mereka membuat sabotaj terutaman dikawasan kubu Kerajaan. Semua orang tahu pembangkang mempunyai satu pasukan yang handal menyamar. Mereka akan dikerahkan keserata ceruk kampung dan membuat cerita kalau nak mengundi, kena celup dakwat dulu. Nanti bila jari pengundi dah mempunyai kesan dakwat, secara terus pengundi akan hilang kelayakkan mengundi. Inilah yang mereka mahu sebenarnya.

Lagipun dah menjadi kesukaan pembangkang menggunakan teknologi kuno. Main dakwat ni kalau ditahun 70an, 80an dulu bolehlah. Zaman Hj Hadi, Nik Aziz dan pakcik Anwar muda muda dulu bolehlah main calit calit dakwat. Ini dah akhir zaman bro. Zaman IT, zaman teknologi. Apa barang main dakwat lagi. Ketinggalan zaman sungguh pembangkang ni. Patutlah rakyat Malaysia terutama golongan muda menolak pembangkang. Kuno sungguh hehehehe.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

whiteorange said...

Bukan soal Dakwat atau biometrik yang nak dipermasalahkan sangat oleh pembangkang sebenarnya

as long as it gives them political benefit, they will fight for it.

Jeepers Creepers said...

white: betul tu ^_^"