Geng Bas Sekolah

June 1, 2011

Selamatkan Malaysia Daripada Musuh Allah

Anggota jawatankuasa 'Selamatkan Malaysia' memutuskan tidak berjumpa dengan panel pakar Agensi Tenaga Atom Antarabangsa (IAEA) yang dijadualkan hari ini kerana bimbang terhadap ancaman dan ugutan daripada kumpulan yang mendakwa diri mereka sebagai pro-Lynas sejak semalam. Pengerusi jawatankuasanya Tan Bun Teet berkata situasai sekarang menjadi tidak lagi terkawal dengan ugutan fizikal daripada kumpulan pro-Lynas yang memecahkan kereta kepunyaan penunjuk perasaan anti-Lynas.

Tindakan kira-kira 120 orang yang menyertai kumpulan itu tidak disenangi kira-kira 20 lagi yang kononnya berkelah di pantai itu.  Mereka, yang mengaku penduduk tempatan, meminta aktivis 'Save Malaysia' beredar kerana didakwa mencemarkan pantai. - malaysia kini

Lawak gila cina ni. Lu datang buat taik kat tempat orang, lepas tu lu nak menyalak kuat lagi ke? Kalau lahanat ni datang menyalak kat kampung akupun, memang orang kampung aku datang tetak lahanat lahanat ni semua. Datang tempat orang berkumpul ramai ramai nak tunjuk samseng. Memang patut kena halau.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: