Geng Bas Sekolah

May 31, 2011

Zulkifli Panas Hati

Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin hari ini mempertikai laporan akhbar The Star yang menyiarkan komentar berhubung Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Menurut beliau, tulisan oleh Joceline Tan bertajuk Tok Guru Has His Favourites itu boleh dianggap sebagai satu penghinaan kepada para ulama Pas.

Jelasnya, komentar berkenaan juga dilihat telah ditulis dan diolah untuk mengangkat dan berkempen bagi kumpulan Anwarinas yang boleh dikatakan sedang kelemasan.

''Saya sebenarnya kerap membaca komentar dan tulisan Joceline. Saya tidak begitu kisah bila ada komentar dan tulisan Joceline yang memperlekeh UMNO atau Barisan Nasional (BN) sama ada secara halus atau secara tidak langsung.

''Memang kadang-kadang bagus juga UMNO dan BN dikritik supaya ia tersedar daripada diulit mimpi indah dan mengasyikkan.

''Tetapi bila Joceline memperlekeh para ulama dalam Pas, saya tidak boleh biarkan ia berlalu begitu sahaja. Bila Joceline memilih untuk mempertikai para ulama di dalam Pas, beliau telah melampaui batas,'' katanya dalam blognya, http://zul4kulim.blogspot.com hari ini.
Kekekekeke panas pulak Zulkifli ni bila PAS kena tegur. Kalau dah betul pro ulama dalam PAS semakin lama semakin hilang jati diri, maka eloklah mereka ditegur.

Pada dia hanya UMNO jelah patut kena tegur yek. Sedangkan puak PAS terutama yang dipanggil Ulama tu kalau buat silap tak boleh ditegur langsung lah ye. Nasiblah Ulama PAS kena pelekeh sebab dah terang terang mereka langsung tak berbunyi apabila Nik Aziz menyokong pakcik Anwar. 

"Memang kadang-kadang bagus juga PAS dan Pro Ulama dikritik supaya ia tersedar daripada diulit mimpi indah dan mengasyikkan." wakakakakakaka.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

SI JOCELYN TERPAKSA TLG 'GONCANG' WALLY SLIPAU SUPAYE TOTEY ANUWAR PLAK YG TEGANG BROO KEHKEHKEHKEH

Jeepers Creepers said...

kekekekeke