Geng Bas Sekolah

June 2, 2011

Anwar Ibrahim Minta Nyawa

Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi akan memfailkan permohonan supaya Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohamad Zabidin Mohd. Diah menarik diri daripada mendengar kes liwat yang dihadapinya.

Ini kali ketiga Ketua Pembangkang itu mengemukakan permohonan yang sama sepanjang perbicaraan kes liwat yang dihadapinya terhadap bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan. Menurut peguam Anwar, Sankara Nair melalui e-mel yang dihantar kepada pemberita hari ini, permohonan tersebut akan difailkan di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi di sini pada pukul 10 pagi esok.

Sankara menyatakan bahawa permohonan itu dikemukakan dengan alasan hakim berkenaan telah membuat penghakiman terlebih dahulu di peringkat pendakwaan kes tersebut. Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu sepatutnya mula memberi keterangan bela diri pada 6 Jun ini selepas Hakim Mohamad Zabidin mendapati pihak pendakwaan berjaya membuktikan kes prima facie terhadap pertuduhan tersebut.

Dalam penghakimannya di akhir kes pendakwaan bertarikh 16 Mei lalu, hakim tersebut selepas meneliti kesemua keterangan saksi, berpendapat bahawa Mohd. Saiful Bukhari sebagai saksi utama pendakwaan adalah saksi yang benar dan keterangannya boleh dipercayai.



Pakcik Anwar semakin ketakutan. Peguam peguam kafir yang menolongnya sudah tidak mampu melepaskan dirinya daripada kesalahan yang dilakukannya sendiri. Usaha terakhir yang boleh dilakukannya sekarang adalah menukar Hakim.

"Pakcik buatlah apa yang termampu. Ini baru di dunia. Di akhirat nanti sudah pasti pakcik tidak akan terlepas. Peguam peguam kafir pakcik sudah tentu dicampak terus kedalam neraka. Masa tu barulah pakcik tahu betapa azabnya seksaan neraka."

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Tieah Madian said...

Tak habis habis lagi kes dia ni kan??? Huhhh..

Entry Terbaru : Filem Mael Lambung Bakal Box Office

Anonymous said...

POKCIK ANUVAJI NAK MINTAK TANGGUH HUKUMAN SAMPAI PRU13 NANTI. POKCIK ANUVAJI LOM PUAS MEN AMOI LG KEHKEHKEHKEH ADOIYAIII POKCIK2!