Geng Bas Sekolah

June 15, 2011

Campurtangan CIA, NED Dan IRI Dalam BERSIH 2.0

Tentera Perlu Bersedia Menghadapi Peperangan Dengan Musuh Islam
Semalam aku ceritakan agenda dan dalang disebalik BERSIH 2.0 (klik sini). Walaupun Mat Syabu dikatakan penggerak BERSIH 2.0 tapi bila dilihat secara halus, sebenarnya musuh islam lah yang paling bersemangat. Mat Syabu tu cuma puppet je.

Dan sekarang menurut Pisau.Net (klik sini), demonstrasi ini didalangi oleh CIA dan IRI. Ini kerana PKR telahpun membuat satu perjumpaan sulit bersama IRI tidak lama dahulu (klik sini). Keganasan yang berlaku di Thailand, Mesir, Libya dan Syria juga didalangi oleh ejen asing ini.

Harap Menteri KDN silalah ambil tindakan dengan segera. Jangan biarkan masalah bertambah buruk. Ini kerana apabila ejen asing mula masuk kedalam urusan politik negara, negara akhirnya akan hancur dan terjajah secara halus.

Jika perlu gerakkan tentera mengawal keadaan.Tingkatkan perisikan dan kawalan keselamatan negara. BERSIH 2.0 adalah salah satu cara negara asing menjajah Malaysia.

Bersatulah Wahai Umat Muhammad s.a.w. Bangkitlah Menentang Mereka Yang Memusuhi Islam. Bangkitlah Wahai Umat Muhammad s.a.w Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

4 comments:

Tieah Madian said...

Haish!!! Macam macam lah dorang ni.. Tak suka aman ke??? Cuba hidup sebulan 2 kat negara bergolak,, entah camne dorang ni.. Amik tindakan ISA terus kat depa.. Baru padan muka..


Entry Terbaru 1 : Laman Web Kerajaan Malaysia Akan Digodam ; CyberSecurity Bersiap Sedia
Entry Terbaru 2 : Laman Web Kerajaan Malaysia Akan Di Hack Esok

Jeepers Creepers said...

tieah: dorang ni bodoh sebenarnya. gila sangat nak berkuasa sampai sanggup gadaikan agama dan negara.

Anonymous said...

HANCUR LA MESIA DLM MASE SINGKAT. YG MENANG BERSORAK, KAMPUNG KITER SEME TERGADAI. BALIK KE ZAMAN JAHILIYAH. TU YG PEMBANGKANG SUKE SAKAN...HARKK PTUIHHH!!!

Jeepers Creepers said...

jeff: kalau malaysia hancur, pembangkangpun takkan hidup senang.