Geng Bas Sekolah

June 14, 2011

Musuh Islam Dalang BERSIH 2.0 ?


Diakhir zaman ini, peperangan besar akan berlaku sebelum turunnya Imam Mahdi dan Nabi Isa a.s. Disaat itu, umat islam akan bersatu dibawah Imam Mahdi dan Nabi Isa dan akan mengalahkan semua musuh musuh islam. Tetapi sebelum tibanya kemenangan umat islam, umat islam diperangi terlebih dahulu oleh orang orang kafir. Dan inilah yang terjadi di Iraq, Afganistan, Syria dan Libya.

Di Malaysia juga, campurtangan asing dan musuh islam semakin jelas kelihatan. Perhimpunan yang dianjurkan pada 9 Julai nanti jelas menunjukkan Pakatan Ahzab yang dianggotai oleh PKR, DAP dan PAS mempunyai niat jahat terhadap agama islam dan negara Malaysia.

Mereka tahu dengan mengadakan demostrasi besar besaran, mereka boleh menumbangkan negara islam dan meletakkan pemimpin pro barat. Siapa pemimpin pro barat itu, korang sendiri tahu. Di P.Pinang, jelas musuh islam sudah mencampuri urusan islam apabila mahu semua masjid disana diadakan pengundian mengikut cara mereka.

Dan siapa pula musuh islam disebalik demonstrasi ini, korang boleh klik sini

Niat sebenar demonstrasi ini boleh klik sini

Musuh islam yang menyamar sebagai islam boleh klik sini

Bersatulah Wahai Umat Muhammad s.a.w. Bangkitlah Menentang Mereka Yang Memusuhi Islam. Bangkitlah Wahai Umat Muhammad s.a.w Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

Wahai org2 Bangsa Melayu Islam Malaysia. Sedarkah kamu telah lahir DAJAI kat Malaysia.DAJAI ANUGAY:

Sifat-sifat DAJAI ANUGAY:

1. Berjaya menghapuskan para ULAMA-ULAMA.sama juga dgn menghapuskan islam

2. Menghasut umat Islam berkerjasama dgn kafir laknat menghancurkan kerajaan Islam.

3. Memperdaya umat islam dgn pembohongan nya.

4. Pandai merayu simpati untuk memperdaya umat islam demi menutup perbuatan terkutuknya yang jelas kelihatan.

5. Berjaya memporak-peranda umat islam.(beriformasi,berdemo,merusuh)

6. Menghalal kan zina,liwat .

Renung lah bangsa ku..semua sifat Dajal ni ada pada ANUGAY.Jgnlah kamu tertipu dgn Dajal bertopengkan Manusia ni.Sesungguhnya DAJAL bersifat syaitan boleh menjelma jadi orang alim..boleh menjelma jadi orang kafir,boleh menjelma jadi orang bijaksana,boleh menjelma manusia bersifat binatang.Sedar lah wahai umat islam ku.