Geng Bas Sekolah

June 23, 2011

8 Cara Memikat Awek / Jantan Mengikut Cara Anwar Ibrahim


1) "Syamsidarkan? Apa khabar?"
Ini cuma cara untuk melihat reaksi korang. Si dia sudahpun memerhatikan korang sejak tadi. Akhirnya pasti si dia berpura pura minta maaf dan bertanyakan nama sebenar korang.

2) "Sekarang pukul berapa ye? Saya terlupa nak main twitter laa"
Adoii, ayat ini memang klise. Apakah maksudnya dia bertanyakan waktu kepada korang. Haa ini mungkin tanda si dia kantoi dalam menguruskan rahsia.

3)"Kalau kamu suka novel tu, cuba baca yang ini. Ada perkataan Keling dan Paria didalamnya"
Kalau dia cuba mengayat korang dengan novel, mungkin si dia berpura pura mengaku dia seorang yang kuat membaca seperti Tun mahathir. Sedangkan dia tidak mempunyai pengetahuan sepertimana yang dia kata. Berhati hati ye.

4) "Maaf, boleh tumpang tanya. Spender mana yang cantik? Saya nak hadiahkan kepada pembancuh kopi saya"
Wahh baik sungguh hatinya. Sampaikan sanggup membelikan spender untuk pembancuh kopinya. Tapi awas. Mungkin si dia mempunyai keinginan yang pelik hehehehe


5)"Awak selalu ke bersenam? Orang kata saya buncit tetapi saya tak mengaku saya buncit"
Jika si dia mengaku ciri ciri fizikalnya berlainan dengan apa yang orang lain katakan, silalah berhati hati. Boleh jadi dia sedang cuba menyorok sesuatu daripada korang.

6)"Maaf, boleh tolong bersihkan katil saya? Saya ada mesyuarat sebentar lagi"
Selain daripada meminta tolong, dia juga mahu menunjukkan dia seorang yang rajin bekerja. Mungkin jika korang rapat dengannya, korang pula akan dikerjakannya hehehehe.

7)"Tadi awak tengok filem mana? Hurm awak dah tengok filem Chinadoll? Orang kata muka pelakonnya macam saya"
Kalau si dia mahu berkenalan dengan korang dipawagam, mungkin dia mahu belanja korang tengok filem. Dan tak mustahil juga dia akan mengajak korang berlakon filem bersamanya suatu hari nanti.

8)"Awak mencari kerja ye? Apa kata awak kerja dengan saya sebagai pembancuh kopi? Gajinya lumayan tau"
Aduh sedang korang tengah menonggeng mencari kerja, tiba tiba si dia menawarkan pekerjaan kepada korang. Jika korang berminat apa salahnya. Cuma perhatikan dahulu skop kerja yang ditawarkan. Manalah tahu tiba tiba korang kena buat kerja diluar bidang pula.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

8 comments:

PapaMacho said...

Macam2 ada dalam politik ni ye.. Papa dah follow blog ni.. thanks.

Wake UP! said...

Salam... Kalau kerja untuk Al Jub, kena ada peneman. Kalau tak bontot anda jadi mangsanya.

Jeffry said...

KEHKEHKEH ADOIYAII..SIAN POKCIK NUAR. JAM HILANG NAK NGAMOK SATU DUNIA!..APE KESS? HARKK PTUIHHH

YB Raz said...

papamacho: memang banyak benda ada dalam politik ni hehehe

YB Raz said...

wakeup: tapi kalau penemanpun spesis macam dia, silap silap jadi gangbang wooo hehehehe

YB Raz said...

jeff: mestilah dia mengamok..jam mahal tu kekekekeke

reez said...

hahaha sy akan cuba cara memikat awek style anwar haha

YB Raz said...

reez: silalah. tapi kalau kantoi tanggung sendiri hehehee