Geng Bas Sekolah

May 1, 2011

Tian Chua Menghina Islam !

"Mereka mengadakan sumpah laknat dengan menpermainkan agama. Negara sekarang di bawah Umno mengamalkan sumpah dan negara ini boleh digelar negara ‘sumpah-sumpah’.

“Walaupun saya bukan Islam, saya tahu itu semua salah. Datuk T sebenarnya tidak tahu agama. Saya tidak tahu agama apa yang dianutinya atau dia bawa agama baru’ kata Tian Chua dalam Keadilandaily.
Sekali lagi orang kafir menghina umat islam di Malaysia. Syabas diucapkan kepada PAS kerana memberi peluang kepada orang kafir untuk menghina umat islam seluas luasnya.

Tian Chua mempertikaikan agama orang islam di Malaysia. Tetapi mengapa dia sendiri tidak pernah bertanya apakah agama pakcik Anwar ataupun agama Nik Aziz? Bergembiralah kau Tain chua diatas dunia ini sebelum maut datang menjemput. Masa tu barulah kau tahu agama siapakah yang benar.
Dan orang-orang kafir bagi mereka neraka Jahanam. Mereka tidak dibinasakan sehingga mereka mati dan tidak (pula) diringankan dari mereka adzabnya. Demikianlah kami membalas setiap orang yang sangat kafir." (QS. Faathir: 36)
Dan mereka berteriak di dalam neraka itu: "Ya Tuhan kami, keluarkanlah kami nescaya kami akan mengerjakan amal yang soleh berlainan dengan yang telah kami kerjakan". Dan apakah Kami tidak memanjangkan umurmu dalam masa yang cukup untuk berfikir bagi orang yang mahu berfikir, dan (apakah tidak) datang kepada kamu pemberi peringatan? Maka rasakanlah (azab Kami) dan tidak ada bagi orang-orang yang zalim seorang penolong pun. (Faathir, 36 : 37)
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: