Geng Bas Sekolah

May 3, 2011

Osama Bin Laden Mati - DAP Mengaku Semakin Tertekan


WASHINGTON 2 Mei – Pemimpin rangkaian al-Qaeda, Osama bin Laden maut dalam satu operasi ketenteraan diketuai Amerika Syarikat (AS) di Pakistan, sekali gus menamatkan pemburuan selama 10 tahun yang dilancarkan AS terhadap perancang serangan ke atas Pusat Dagangan Dunia di New York pada 11 September 2001.

Presiden AS, Barack Obama dalam satu pengumuman rasmi berhubung perkara tersebut berkata, Osama terbunuh dalam satu serangan tentera AS di bandar Abbottabat, kira-kira 100 kilometer di utara Islamabad.


Beliau berkata, turut maut dalam operasi selama 40 minit diketuai Agensi Perisikan Pusat (CIA) itu ialah tiga lelaki termasuk seorang anak lelakinya dan seorang wanita.

“Keadilan telah ditegakkan,” kata Obama lewat malam tadi di White House, sambil menambah kata, jenazah ketua al-Qaeda itu kini berada dalam simpanan AS dan akan disemadikan mengikut hukum Islam. Kematian pemimpin al-Qaeda itu turut disahkan Pengarah Risikan Antara Perkhidmatan Pakistan (ISI), Leftenan Jeneral Ahmad Shuja Pasha. - Utusan Malaysia

Hahahaha nampak janggal berita ni. Bertahun tahun kawan pakcik Anwar membunuh orang Afganistan dan Iraq, baru sekarang dia dapat bunuh Osama. Dan sekarang aku dengar cerita mayat dia ni dah dikebumi dalam laut oleh tentera Amerika. 

Ini satu lagi sebab yang membuatkan aku tak percaya pada berita ni. Cepat betul pihak Amerika nak tanam mayat orang yang mereka cari bertahun tahun. Selalunya dorang akan bawa balik ke US ataupun hantar pada mana mana pihak beragama islam. Tapi kali ni dorang terus letak dalam laut apahal. Nampak sangat pedaahnya kawan pakcik Anwar ni.

Tapi aku tak pelik sangat kalau bab tipu menipu ni. Sebab dah memang perangai yahudi macam tu. Sebab tu lah pakcik Anwarpun suka menipu. Dah dia berkawan dengan orang yahudi, lama lama perangaipun dah jadi macam orang yahudi.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

6 comments:

d_tieah said...

Betul tu.. Baik hati plak dorang ni ek.. Nampok beno nipunye..

Entry Terbaru : Osama Bin Laden Meninggal Dunia ; Hanya Rekaan Tipu Helah Amerika Syarikat???

Panglima Perang Cyber said...

bro pinjam gambar yer.

tq

Anonymous said...

Osama (agen CIA, dia ni)sebenarnya (berkemungkinan besar) dah pun lama matinya... "Kematian" kali keduanya ini memang direka untuk mengenakan Pakistan pada pendapat saya (satu-satunya negara Islam yang ada nuklear weapon). dan pada masa yg sama membantu Obama menghadapi election yg dah dekat. Check this out: http://www.informationclearinghouse.info/article28009.htm

YB Raz said...

tiah: dorang memang penipupun

YB Raz said...

panglima: silakan

YB Raz said...

anon: betul tu..dah 10 tahun dorang buru osama..takkan tba tiba osama selama ni duduk kat rumah dtengah bandar..nampak sangat penipunya.