Geng Bas Sekolah

May 30, 2011

Anuar Ibrahim Nak Liwat Orang Muda

Tindakan Datuk Seri Najib Razak menghimpunan belia-belia di Putrajaya dan merayu undi mereka memperlihatkan rasa gusar perdana menteri terhadap kebangkitan golongan itu yang kini menuntut perubahan, kata Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. Tindakan Datuk Seri Najib Razak menghimpunan belia-belia di Putrajaya dan merayu undi mereka memperlihatkan rasa gusar perdana menteri terhadap kebangkitan golongan itu yang kini menuntut perubahan, kata Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. - malaysiakini
Kesian orang tua ni. Merepek tak tentu arah. Bertambah tenat bila DS Najib langsung tak layan kerenah kebudak budakan orang tua ni kekekeke. 

Bab soal golongan belia nak sokong BN atau tidak, itu terpulang pada belia itu sendiri. Polisi BN tidak memaksa atau mengugut sesiapa untuk mengundi mereka. Ini kerana BN tahu dan faham bahawa golongan belia adalah golongan yang bijak. Yang tahu menghargai keamanan serta masa depan mereka dan negara.

Lainlah kalau pembangkang. Mereka memang parti samseng. Mengugut dengan dakyah syorga dan sebagainya. Malah golongan belia yang menyokong pembangkang boleh dikatakan golongan belia yang bermasalah seperti mat rempit, kaki mabuk, kaki gam dan pengamal hubungan songsang.

Belia Malaysia Menolak Kerajaan Zalim Pakatan

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

Anonymous said...

bolg puki mak....

Anonymous said...

berani kasi lulus la... jgn la duk nk approve pula... dasar mak bapak lu bacul

Jeepers Creepers said...

aku memang bagi lulus sebab nak tunjukkan yang penyokong pakatan ni semua bodoh nak mampus datang masuk blog aku ni wakakakakaka