Geng Bas Sekolah

April 8, 2011

Chegu Bard Rancang Terbit Sequel Filem Blue "Anu Dalam Pepek"

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dengan ini bagi pihak anak muda Malaysia merakamkan rasa kesal dengan politik 'kotor' dan tidak mendidik ini.

SAMM mendesak agar pemain - pemain utama politik Malaysia agar kembali kepada landasan politik baru dan mendidik rakyat. Perdebatan harus dilandaskan dari segi polisi, dasar dan idea. Negara kini berada ditahap membinbangkan dari terjunnya ke bawah nilai daya saing, rasuah yang makin meningkat dan kos hidup yang main menjerut rakyat....atas semua ini rakyat memerlukan ahli politik yang lebih matang.

Menyerang dari segi politik tidak salah termasuk menggunakan aspek mobilisasi rakyat sebagai penunjuk kekuatan tetapi ia seharusnya berlandaskan pertembungan idea bukan aspek tak bernilai seperti politik selak kain.

Ketika kempen pilihanraya umum 2008 juga pasukan kempen saya telah didekati dengan orang tidak dikenali dipercayai orang Umno yang memberikan video lucah yang kononnya Khairy Jamaluddin, tanpa pengetahuan saya ada video ini telah tersebar namun sebaik sahaja saya mengetahuinya saya telah mengarahkan semua dikutip dan dibakar.

Sebanyak lebih 2000 keping video tersebut telah dibakar. Kini terbaru pula ada pihak yang menghubungi SAMM mengenai kewujudan video seks yang kononya merakamkan aksi seks seorang isteri pimpinan tertinggi negara.... namun SAMM mengajak semua politik selak kain ini dihentikan segera jangan kerana kuasa sanggup lakukan apa saja.

Rakyat diseru menolak politik sensasi selak kain ini dengan menolak ahli - ahli politik yang kelihatan seronok membodohkan rakyat menggunakan politik lucah seperti apa berlaku sekarang. Media yang menjurus kepada perkara yang sama juga harus dijauhkan. Chegu Bard
Hahahaha inilah lawak jenaka yang aku dengar minggu ini. Minggu lepas kak Jijah buat lawak pasal perut pelakon filem blue. Dan sekarang mamat ni pulak buat lawak pasal sequel filem blue. Dah jadi trend kat Malaysia, seorang tokoh politik buat filem blue, habis semuanya dikaitkan dengan filem blue. Sampah tak kutip, dikaitkan dengan filem blue, banjirpun dikaitkan dengan filem blue.

Pendek kata, boleh dikatakan ramai ler ahli politik dan yang teringin nak masuk politik kat malaysia sekarang suka bercerita pasal filem blue.

Oii mamat, ko sibuk bercerita pasal filem blue ni, ko ada bukti ke.  KJ pun dah report polis pasal cerita mulut ko ni (klik sini). Ko siap je lah masuk balai lepas ni. Sebelum masuk balai, jangan lupa suruh makcik Jijah tunjuk jam Omega laki dia yek.

2 comments:

Tieah Madian said...

Aiyoo.. Seram giler baca nama filem tu.. Haish! Golongan gay memang tak berminat nak tengok.. Hahaha..


Entry Terbaru : Fenomena Usop Wilcha Menyerang Facebook

Jeepers Creepers said...

tieah: hehehehe