Geng Bas Sekolah

April 22, 2011

Anwar Ibrahim Rebah Ketika Berceramah


Ketua pembangkang dan ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim telah membatalkan lawatan dua harinya ke Pulau Pinang yang sepatutnya dijadualkan bermula hari ini.

Menurut sumber dalaman parti, Anwar, yang juga ahli parlimen Permatang Pauh terpaksa mendapatkan rawatan perubatan di Kuala Lumpur kerana sakit tulang belakangnya berulang.

Sumber itu bagaimanapun tidak dapat mengesahkan sejauh keseriusan sakit tersebut berikutan jadual ketat Anwar ketika berkempen pada pilihan raya negeri Sarawak minggu lalu.

Timbalan presiden PKR Azmin Ali dijangka menggantikan Anwar di Pulau Pinang.

Anwar dijadualkan menghadiri beberapa majlis termasuk menghadiri perbincangan 'maqasid syariah' di Dewan Sri Pinang di Georgetown. - MalaysiaKini

Perghhh penyakit orang tua ni dah datang balik. Yang aku pelik, bila orang tua ni tak ada kes, sihat walafiat pulak dia. Siap terloncat sana sini. Tapi bila dah kantoi, macam macam penyakit datang. Apa orang tua ni buang tabiat nak mampus ke?

Tapi bila dia balun bontot jantan dengan pepek pompuan, tak pulak orang tua ni mengadu sakit belakang. Haii permainan...permainan....

Mungkin lepas ni dia mengadu dia ada gout pulak hehehehe

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

MPP said...

Tak pun lepas ni Anwar akan kata dia diancam bunuh.. Biasalah mat bontot ni.. menipu je kerjanya dari dulu lagi... Hahahaha...

cipan_sejuk said...

kepala ***** x ada pulak dia nak mengadu..gian ke ..ketagih ke...