Geng Bas Sekolah

April 25, 2011

Anwar Ibrahim Mengaku Dirinya Kotor

Ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, sangkaan bahawa pilihan raya negeri Sarawak yang baru berlangsung merupakan pilihan raya bersih, bebas dan adil adalah jauh meleset. 

Anwar malah mendakwa, pengerusi Gabungan Pilihan raya Bersih dan Adil (BERSIH), Ambiga Sreenevasan juga tidak dibenarkan untuk memasuki negeri itu bagi memantau pilihan raya berkenaan. Bercakap dalam satu sidang media di Kuching semalam, Anwar turut mendakwa bahawa kerajaan berniat untuk menipu apabila Ambiga dihalang untuk memantau pilihan raya berkenaan.

Katanya lagi, Pakatan Rakyat akan memastikan bahawa BN tidak akan dapat menggunakan penipuan dan mempergunakan media seperti yang dilakukan dalam pilihan raya Sarawak. - MalaysiaKini

Ya Allah rupanya pakcik Anwar ni masih tak habis habis lagi meroyan pasal PRN Sarawak. Nampak sangat dia sedih sebab rakyat Sarawak menolak pembohongan dia hari tu. Sudah sudahlah pakcik. Daripada pakcik mempertikaikan pasal pilihanraya yang bersih, bebas dan adil, lebih baik pakcik bersihkan dulu diri tu. Terlalu banyak sangat dosa yang pakcik dah buat.

Pakcik sendiri pun tak adil. Dah menutuh lelaki perempuan, pakcik tak mengaku pulak. Lari terloncat sana sini. Dah tak jalan keluar, pakcik cakap pulak pakcik sakit belakang. Sudah sudahlah tu. Pakcikpun bukannya muda lagi. Rumah kata pergi, kubur kata mari. Bertaubatlah pakcik.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: