Geng Bas Sekolah

March 15, 2011

Musuh Islam Terus Mengasak Kita !


Diakhir zaman ini, musuh islam sama ada yang secara terang ataupun berselindung disebalik nama islam semakin berani menghina islam. Tak terkecuali juga dinegara ini. Pemimpin DAP dan juga segelintir PAS begitu angkuh meminta bible didalam bahasa melayu. Semua itu tidak lain melainkan untuk gerakkan terancang nasrani.

Aku tak pelik bab DAP tu sebab mereka memang orang kafir. Memang musuh islam dan tempat mereka adalah kekal didalam neraka. Tapi bab pemimpin PAS ni. Cukup hina mereka ni. Harap je berjubah berserban. Bercakap berlagak dalam bab islam. Tapi menyokong agama nasrani. Dimana iman mereka? Dimana pegangan mereka didalam agama islam?


Adakah islam mereka hanya dibibir sahaja dan tiada langsung dihati? Kita melarang bible dalam bahasa melayu kerana ianya jelas membawa mudarat untuk jangka panjang. Antara ayat yang terkandung didalam bible bahasa melayu adalah :

"Sepuluh Perintah Allah, Pemerintahan Allah, Kerajaan Allah, Mengenal Allah etc". Berikut petikan ayat didalam Al Kitab ini iaitu: "AlKitab akan menjawab pertanyaan saya tentang Allah", "Anda akan menemukan petunjuk-petunjuk dari tindakan Allah terhadap keadaan (kesedihan) itu", "Al Kitab akan dapat mengilhami anda tentang betapa besarnya kuat kuasa Allah", "Al Kitab dapat menjawab keraguan anda, dan Al Kitab dapat menunjukkan anda bagaimana mempercayai Allah".


Cuba lihat dan fahami disebalik ayat ayat dari bible tu. Jelas ianya menyesatkan umat islam. Malah mempermainkan nama Allah s.w.t. Benda macam inipun puak PAS masih tak nampak? Kalau masih tak nampak, sah lah mereka ini memang tak sayangkan islam. Hanya sayangkan politik saja.

Ingatlah perang salib masih belum tamat. Golongan yahudi dan nasrani akan sentiasa mencari jalan untuk menghapuskan umat islam sama ada melalui kekerasan ataupun tipu helah. Bertambah malang apabila ada orang islam yang bersama mereka semata mata mahu menghapuskan umat islam yang lain.


Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu - Al Baqarah 120

2 comments:

d_tieah said...

Aku tak suka US.. Hahahha.. Even presiden dia dah bertuko.. Kan??? Ngee :)

*Asal dalam bible ade word Allah?

Entry Terbaru 1: Loji Nuklear Jepun Meletup Lagi Dan Malaysia Hujan Asid?
Entry Terbaru 2 : Isu Ultraman, Power Rangers, Doraemon Dan Tsunami
Entry Terbaru 3: Loji Nuklear Jepun Meletup Dan Pencemaran Radioaktif Berlaku?

YB Raz said...

d_tieah: aku x suka pentadbiran dia hehehe