Geng Bas Sekolah

March 9, 2011

Kitab Jingga Panduan Untuk Meliwat


Apakah ertinya buku Jingga ilham pakcik Anwar tu. Banyak janji syaitan didalamnya. Kalau direnung renungpun cerita buku Jingga tu dah tak ubah macam kisah israiliyyat pun ada (klik sini). Senang cakap tak payahlah percaya janji syaitan didalam buku tu. Janji 3 tahun lepaspun kerajaan Pakatan masih tak tunaikan, inikan pulak janji nak ubah masa depan negara.


Yang aku pelik kenapa masih ada orang dalam UMNO yang percaya pada buku tu. Malah menyokong kononnya parti PKR, PAS dan DAP adalah parti menolak perkauman. Abis selama ni parti yang beri dia jawatan sekarang adalah parti perkauman lah yek? Dah tu kenapa masih lagi duduk dalam parti yang ni? Kenapa masih lagi memegang jawatan dalam kabinet Kerajaan yang rasis ni?

Apa maksud menyegarkan demokrasi? Adakah kemenangan BN yang dipilih oleh rakyat telah menyebabkan demokrasi kat Malaysia ni mati? Sorry pakcik, saya ni bukan intelligent. Sekolah dulupun sekolah atap je. SPM pun tak cantik.

So can you explain to me what the meaning of  this new politics?

1 comment:

Jeffry said...

PALOTAK DIA LAH..MENTANG2 DIA RAKAN SEPELIWAT. APA GUNA KERAJAAN GAJIKAN LAGI MAMAT HARAM 'J' NIH? KASI TERAJANG KLUAR JEKK...LIABILITI LA MAMAT NIIH...HARKKK PTUIHHH!!