Geng Bas Sekolah

March 25, 2011

Gay Di Bumi Khalifah Guan Eng


PULAU PINANG 24 Mac - Sebuah pusat urut yang menawarkan khidmat seks kepada golongan gay di Pulau Tikus di sini terkenal di peringkat antarabangsa apabila tersenarai dalam sebuah majalah gay yang berpangkalan di Singapura.

Kegiatan itu terbongkar hasil serbuan yang dijalankan polis Bahagian Kongsi Gelap, Judi dan Maksiat (D7), Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Timur Laut tengah malam tadi di premis yang terletak di tingkat dua sebuah pusat beli-belah itu.

Ketika serbuan, pasukan D7 yang diketuai Asisten Komisioner Fauzi Mohd. Yusof menemui majalah itu yang diberi nama 'Pluto' mengandungi gambar lelaki beraksi lucah serta lokasi pusat urut gay di seluruh Asia.
Premis itu juga diawasi menggunakan kamera litar tertutup dan pelanggan hanya dibenarkan masuk menggunakan kod laluan yang boleh didapati dengan menghubungi nombor telefon yang tertera di pintu masuk premis itu.

Terdapat tiga bilik yang dilengkapi tilam kecil disediakan di premis terbabit selain bilik rehat pekerja, stor dan tandas serta disediakan alat senaman untuk kemudahan pelanggan - Utusan Malaysia

Fuyoo industri gay Malaysia sudahpun mencapai peringkat antarabangsa. Hebat sungguh industri gay dibawah pemerintahan DAP. Ini baru DAP. Belum lagi dibawah pemerintahan pakcik Anwar. Kalau time pakcik Anwar, agaknya nanti memang dibina kawasan khas untuk golongan gay sahaja.

Silap haribulan nanti semasa pru13 mungkin parti PKR akan banyak diundi oleh golongan gay sahaja hehehehe.

2 comments:

Tieah Madian said...

Asthagfirullahalzim.. Teruknye.. Ape nak jadilah dengan lelaki ni.. Dah sah2 dalam al-quran manusia ni hidup berpasangan.. Bintanang jantan pun tahu nak cari si betina.. Yang kite ni ade otak tak tahu pulak.. Aiyoo..

Entry Terbaru : Biarlah Orang Mengutuk *Senyum* Nuffnang Bagi BE Lagi

Jeepers Creepers said...

tieah: itulah pasal..sekarang kaum ni bersepah kat malaysia