Geng Bas Sekolah

March 26, 2011

Anwar Ibrahim Cium Tangan Wan Azizah


Video seks yang dikatakan melibatkan seorang pemimpin pembangkang sepatutnya diserahkan kepada pihak berkuasa seperti polis dan mahkamah untuk disiasat kesahihannya. Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria menegaskan, penyebaran video seks berkenaan untuk tatapan umum adalah haram dari segi hukum syarak.

“Perbuatan ini (menyebarkan kepada umum) adalah berlandaskan satu fitnah sedangkan yang jelas dituntut oleh syarak ialah menegakkan keadilan dengan disertakan bukti-bukti.

“Sebaiknya, kita serahkan kepada pihak berkuasa, tidak kiralah polis atau mahkamah,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Sumber: Utusan Malaysia

Ya aku sokong kenyataan Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria. Akupun tak faham apa motif 3 Trio ni tayang kat editor dan wartawan akhbar. Kenapa tak terus serahkan kepada pihak polis. Adakah mereka ni saje nak cari publisiti terutama yang seorang tu. Mereka yang terlibat didalam kes ini perlu ditangkap segera.

Kita bakor je! Kita bakor je!

2 comments:

Anonymous said...

betul la tu..serah pada polis atau mahkamah saja buat siasat.
masaahlahnya...puak munafik pas dan pakatan ni pula akan tuduh ini semua konpirasi..
mereka kata polis yang buat video tu.
mahkamah umno punya.
serba tak kena kat malaysia sekarang.
kalau semua rakyat malaysia ni berfikiran macam harussani tu bolih la buat camtu.
kat malaysia sekarang ramai babi2 ternakan pas dan anjing peliharaan cina kominis dap.
buatlah kebaikan setinggi KLCC pun,bagi puak celaka ni itu semua tak betul.

YB Raz said...

Rasulullah s.a.w bersabda: "Sebaik-baik jihad ialah berkata benar walaupun di hadapan raja yang zalim".

so buat tak tahu jelah pada puak tu semua..lantaklah dorang nak cakap apa.