Geng Bas Sekolah

March 23, 2011

Adakah Ini Datuk T?


Dikhabarkan gambau datuk T sudahpun tersebar. Menurut empunya cerita, nama sebenar datuk T adalah Datuk Shazryl Eskay Abdullah. Humm betul ke ni. Malah lebih mengejutkan dikhabarkan ada konspirasi disebalik video ni. Untuk maklumat lanjut, boleh klik sini.

Tak kiralah sapa datuk T ni. Tangkap dia cepat!!..Penyebar video lucah orang tua ni rupanya yek. Apa dia ingat politik Malaysia ni macam politik israel ke sampai main sebar video lucah.

5 comments:

Frodo Baggins said...

semua Pelajar – pelajar …………………....
MENYUKAI ENTRI anda!!!!
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶

aku said...

pasal apa muka dia se iras muka anwar?? Macam ada konspirasi je..Rahim tamby chik pun ada sekali dalam trio tu..Umum mengetahui permusuhan antara rahim dan anwar...soo..fikirlah sendiri.

YB Raz said...

frodo: ^_^"

d_tieah said...

Hahaha.. Tengok muka pun dah sama.. Kwang kwang kwang..

*Sakit hati aku! Nak ambik ni..

Entry Terbaru : Dasar Pembangkang Memang Pengecut

YB Raz said...

tieah: marah gila ko yek hehehe