Geng Bas Sekolah

February 5, 2011

Penderhaka Wajar Disula

Korang ingat tak pada penderhaka negara, Shuhaimi Shafiei? Dia sekarang ditahan pihak polis kerana mengeluarkan kenyataan menghasut rakyat membenci institusi Raja melayu. Tapi yang lawaknya dia sekarang dah dikhabarkan didalam ketakutan yang amat sangat.

Sebelum ditangkap, dia meminta seluruh rakyat Selangor datang ke mahkamah isnin depan untuk menyokong dia. Hahahaha lawak sungguh dia ni. Dia ingat ada ke orang nak sokong dia. Dah lah penderhaka, penakut pulak tu. Berani buat berani tanggunglah. Buat apa nak heret orang ramai dalam kes jenayah yang awak buat sendiri.

Orang macam inipun ada ke huhuhu

2 comments:

d_tieah said...

Tak tau lah..
Tak tengok tv..
Hahaha..
Nasib baik hang bagitau..

http://dhatieku.blogspot.com/2011/02/aidil-zafwan-dan-zaquan-adha-junior.html

YB Raz said...

d_tieah: cerita dia hina sultan dah lama..sampai orang simbah cat merah kat ofis dia sebab marahkan dia ni.

tapi itulah, dah buat salah sekarang takut pulak.