Geng Bas Sekolah

February 4, 2011

PANAS: Puak PAS Nak Susahkan Pelajar Malaysia


 Ini dari blog Krisis Mesir Nasib Kita. Walaupun ini antara blog pertama yang dibuat untuk memberikan maklumat terkini pelajar Malaysia di Mesir, tetapi sejak mula lagi aku dah sangsi. Ini kerana boleh dikatakan setiap posting yang dibuat mesti ada mengatakan kerajaan Malaysia taknak tolong.

Malah ada sms palsu yang disebarkan di Cairo supaya menghalang pelajar Malaysia daripada menaiki pesawat yang disediakan. Mesej yang dihantar adalah "jangan naik pesawat ke Jeddah, sebab dari Jeddah nak balik ke Msia kamu kena tanggung sendiri tambangnya.." 

Disaat saat kecemasan beginipun masih ada puak yang tak senang duduk. Mereka mahukan pelajar Malaysia disana mendapat susah dan seterusnya itulah modal yang akan digunakan untuk menghentam kerajaan. Sedangkan semua urusan pulang adalah DITANGGUNG KERAJAAN.

Busuk betul hati puak ni. Dan inilah tujuan disebalik terciptanya blog krisis. Kalau dibaca postingnya, hampir semuanya menceritakan keadaan kononnya begitu susah dan huru hara. Seolah olah semua rakyat Mesir sedang mencari dan mahu membunuh pelajar Malaysia. Dan mesti ada ayat, "kerajaan Malaysia taknak tolong".

Untuk maklumat lanjut boleh klik Pejuang Bangsa dan juga Info Corner

5 comments:

Anonymous said...

pas/pkr da hati mcm tu .. allah pun da tahu sebab tempat meka itu di neraka.. comfirm..kalau syurga PKR di lobang belakang...betul tak al juburi al laknattullah

Jeffry said...

ALA BIASAK LA BRO. INI LE MASENYE DIORANG CARI MODAL POLITIK CHEAP SALE. SAAT2 GENTING PUN DIORANG JADIKAN ISU. TU PSL BAB KEMATIAN PUN DIORANG BERANI KASI PUTAR SBB DAH TERDESAK. MODAL TARAKKK! KEHKEHKEH

YB Raz said...

anon: dah ketua mereka sendiri gayboy huhuhu

jeffry: puak pas ni memang takde modal lain..balik2 semua org salah..padahal sendiri salah tak mengaku.

Anonymous said...

rasanya anak2 PAS yg ramai kat mesir tp takde pulak BN kata nak tolong anak2 BN je tetap tolong anak2 PAS. sebb PAS modal air liur je nak tlg tarakk...

YB Raz said...

anon: selama ni kerajaan tak pernah membezakan siapa orang pas, siapa org umno..tetapi puak pas selama ini begitu memusuhi org umno..sampai mengatakan sembahyang dengan orang umno tak sah..itulah begitu gelapnya hati puak puak ni.