Geng Bas Sekolah

January 15, 2011

PAS Parti Penipu!



Sejak PAS bergabung dengan DAP, aku lihat segala tembelang PAS semakin terbongkar. Perangai sebenar puak puak ni semakin terserlah. Jika dulu puak ini cukup lantang mengata kepada kerajaan BN dengan pelbagai cerita salahlaku. Tetapi sekarang puak inilah membuat salah yang sama. Malah lebih teruk kerana tunduk kepada orang kafir.

Apabila Ronnie Liu membantah MPSj melarang orang islam bekerja di kedai menyediakan minuman keras, tiada seorangpun puak ni yang menentang. Semuanya tunduk ke bumi kecut telur. Semangat yang kononnya dulu berkobar kobar mengata UMNO itu ini gugur ke tanah laksana bunga keguguran.



Sudahlah puak PAS. Cukup cukuplah korang saja yang bodoh. Janganlah nak memperbodohkan orang islam lain pula. Janganlah cakap pasal orang lain salah, orang lain tak betul. Sedangkan diri sendiri tidak menunjukkan contoh yang baik kepada orang lain. Itu baru satu pemimpin DAP bersuara korang dah kecut. Belum semua bersuara. Agaknya kalau semua bersuara korang terus berlutut minta ampun.

Aku nasihatkan pada ini semua, lebih baik pergi tengok cermin dan tanya kepada diri sendiri ; "Are you ok?"

2 comments:

Jeffry said...

WALLY SLIPOR DAH LAMA KENE CUCUK IDONG NGAN KOMUNIS BROO. SEME BUKU2 FATWA BERPANDUKAN WAHYU DR BAPAK KOMUNIS LIM ANAK BERANAK KEHKEHKEH HARKKK PTUIHHHHH!

i hate pas said...

nak buat macam lagi kalau kafir laknatullah dah dijadikan sahabat sejati. semuanya sebab UNDI.

saudara sesama Islam dikhianati, dibenci, dimaki...kafir harbi dijulang tinggi.

tahniah dap!