Geng Bas Sekolah

January 21, 2011

PANAS: Anak Azmin Mahu Azmin Bertaubat !



Sebenarnya cerita mengenai anak Azmin, Farah Afifa yang dikatakan anak Anwar Ibrahim sudah lama aku dengar. Rasanya sejak kes liwat pada tahun 1998 lagi. Lagipun cerita ni didedahkan oleh Ummi Hafilda, adik Azmin sendiri.

Aku tak tahulah sahih ke tak cerita ni. Tapi dengarnya sekarang si Afifa tu dah suruh ayahnya Azmin dan ibunya Shamsidar buat ujian dna. Tapi Azmin taknak. Malah kakak Afifa juga menceritakan "perang besar" telah berlaku dalam keluarga mereka.

Huh macam macam cerita sekarang ni. Nak kata Azmin ni datang dari keluarga porak peranda, tak juga. Ayahnya imam. Adiknya Azwan Ali pengacara top kat Malaysia. Dia sendiri kaya raya. Tapi itulah ujian/bala Allah datang tak kira masa.

Mungkin ini satu bala disebabkan sikap dia suami isteri suatu ketika dahulu. Dan aku musykil, sekiranya benar Afifa tu anak dia, mengapa dia tak nak buat ujian dna. Lagipun ujian tu bertujuan nak bersihkan nama dan maruahnya.

Biasanya hanya orang yang bersalah sahaja takut. Macam pakcik Anwar hehehe. Cian Fifa. Tak pasal pasal dia kena sebab permainan politik orang tuanya. Comel budak tu hehehe.

Maklumat lanjut boleh klik sini dan juga kat sini.

4 comments:

d_tieah said...

Kan..
Berani kerana benar, takut kerana salah..
Jgn pandai cakap pusing2 je..
Betul tak?
Dia ikut dia punya sifulah, org suruh angkat sumpah pun tak nak..
Huhu..

melayurayadaily said...

blog sdr hebat, saya lama mengikutinya. Saya juga telah link blog sdr agak lama. jika tidak keberatan harap link http://melayurayadaily.blogspot.com
terima kasih salam perjuangan dari saya.

ciK LyndaWawa igUana said...

tu anak anuar ke?

YB Raz said...

d_tieah: tau xpe ^_^. benda ni mudah je..kalau yakin tak salah, buat jelah test tu kan..lagipun cara ni lagi senang nak padamkan cerita macam ni.

melayuraya: insyaallah

lyndawawa: kalau ikut pendedahan Ummi Hafilda, memang anak Anwar.