Geng Bas Sekolah

January 22, 2011

Keganasan Sudah Bermula



Dah jadi satu adat, kalau ada pilihanraya terutama melibatkan puak hijau ni, mesti keadaan akan jadi huru hara. Habis kereta kena pecah, kena calar. Orang kena pukul. Silap silap anjing kucingpun kena cabul.

Sejarah tanah melayu telah membuktikan bahawa budaya politik sempit dan ganas ini telah diwarisi oleh mereka sejak zaman berzaman. Dulu siapa yang tak tahu cerita masjid kena tawan dek pengikut puak ni. Habis kariah masjid nak sembahyangpun susah. Puak ni datang ramai ramai pakat tidur, mandi, melepak kat masjid tu.

Mereka sekat kereta sultan, baring atas jalan, membuat demonstrasi jalanan ganas. Menjahanamkan harta benda orang lain. Maki hamun orang dalam ceramah. Tu semua sudah menjadi darah daging puak ni. Lagi bahaya kalau mereka bawa geng kapak (nak tahu klik sini). Silap haribulan boleh mesti jadi kes polis nanti.

Sekarang ni pun mereka dah start buat kacau. Habis kereta orang dicalarkannya sebab tak puas hati. Ape bendalah pemikiran diorang ni. Blogger Unspinner ada cerita pasal ni (klik sini)



Lepas tu korang tengoklah sendiri banner diorang ni buat. Sendiri fikirlah apa punya fahaman mereka bawa. Sampai kaitkan agama islam dengan parti mereka. Adakah islam ditegakkan dengan parti PAS oleh Rasullullah s.a.w dahulu?

Bak kata Nabil : Lu pikirlah sendiri ^^"

4 comments:

Pemuda TG said...

Dah nama nya kaler hijau, dah tentu jadi incredible hulk...
Nasib baik kena calar je, bantai kalau puak ni diangkat keta tu, lontar jauh2....lagi parah....he he he ...pakatan haram...

Hahn said...

Didapati ketumpatan Iblis semakin tinggi di Tenang.

Sebarang bende hijau yang bergerak itu adalah pergerakan Iblis.

Mana tempat yang tak aman itu sah lah di sebabkan Iblis. Terbukti..,.

Perhatikan. Kekecohan, kekasaran, mulut celupar dan lain lain lagi pakaian Iblis.

Jauhi apa saja warna hijau yang bergerak.

Allah swt berfirman didalam surah Al-A'araf ayat 22, mafhumnya;

"Lalu ia (syaitan) menjatuhkan keduanya (Adam as dan Hawa) dengan segala tipu
daya. Setelah keduanya merasai (buah) pohon itu, terbukalah bagi keduanya
kemaluannya, sehingga keduanya menutupnya dengan daun pohon Syurga.
Kemudian Tuhan menyeru keduanya, Apa tidakkah Ku larang kamu menghampiri
pohon itu dan Ku katakan kepada mu bahawa syetan itu musuh yang nyata bagi
mu?
"

Dan firman Allah Lagi didalam surah Al-An'am ayat 142, mafhumnya;

"Diantara haiwan-haiwan ternak (yang dijadikan-Nya) pemikul beban dan untuk
disembelih. Makanlah sebagai rezeki yang dianugerahkan Allah kepada mu dan
janganlah kamu turut (mengikuti) langkah-langkan syaitan. Sesungguhnya syaitan itu musuh
mu yang nyata
"

Perhatikan dengan mata hati. Amin

Jeffry said...

ALA BIASAK LA BRO. PARTI SESAT YG SUKE MENGGUNAKAN AGAMA DEMI KEPENTINGAN PARTI HUHUHU

YB Raz said...

pemuda: betul gak tu hehehe

hahn: pas itu syaitan hehehe

jeffry: betul hehe..takpe kita tunggu wali dia turun nanti hehehe