Geng Bas Sekolah

January 24, 2011

Lee Kuan Yew Mahu Umat Islam Singapork Murtad


Dua Pemimpin Syaitan

SINGAPURA: Bekas Perdana Menteri Singapura menuduh negara jiran, Malaysia dan Indonesia berusaha cuba menjatuhkan republik itu.

Menurut Lee Kuan Yew, kedua-dua negara jiran itu tidak senang dengan kemajuan pelabuhan Singapura dan berusaha untuk menggagalkannya.

Beliau turut menggesa masyarakat Islam tempatan bersikap ‘lebih longgar dalam mengamalkan suruhan agama mereka,’ bagi membantu proses integrasi dan pembangunan negara. Majoriti penduduk Singapura keturunan China dengan golongan Melayu yang beragama Islam dan kaum India menjadi penduduk minoriti.

“Saya berpendapat kami mencapai kemajuan dengan baik sehingga muncul kebangkitan Islam dan jika anda bertanya pendapat saya, masyarakat lain dapat berintegrasi dengan mudah - persahabatan, kahwin campur dan sebagainya,” katanya yang kini menjadi penasihat anaknya yang juga Perdana Menteri republik itu, Lee Hsien Loong.

“Saya berpendapat, masyarakat Islam secara sosialnya tidak mencetuskan masalah.

“Tetapi mereka berbeza dan terpisah,” kata Kuan Yew sambil menggesa penganut agama itu bersikap lebih longgar dalam melaksanakan ajaran Islam.

Sumber: Harian Metro

Lee Kuan Yew ni adalah salah seorang kafir harbi yang sama pemikiran seperti Ariel Sharon pemimpin yahudi zionis. Sikapnya terhadap kaum lain cukup menebal. Boleh dikatakan sama rasis seperti bangsa yahudi.

Pada aku juga, cina tua ni sebenarnya sudah sakit. Paranoidnya terhadap orang melayu dan agama islam tak pernah padam. Sejak awal penubuhan Singapork, cina tua ni tak habis habis memisahkan orang melayu disana. Bermula dengan pembubaran kampung kampung melayu dan sekolah melayu. Seterusnya melalui politik dan ekonomi.


Sebab itulah, tiada orang melayu didalam kabinetnya. Ini semua bertujuan untuk melemahkan orang melayu disana. Dan sekarag untuk memastikan tiada lagi orang melayu, dia mahukan orang melayu meninggalkan agama islam.


"Bersikap lebih longgar didalam melaksanakan ajaran islam" Huh apa maksud sebenarnya cina tua ni? Mahu orang islam makan babi, minum arak, sembah berhala macam kau? Celaka betul cina tua ni. Api neraka lah tempat kau nanti.

Ini juga sebagai pengajaran buat mereka yang menyokong DAP. DAP adalah parti tajaan PAP Lee Kuan Yew. Percayalah kalau DAP memegang kuasa, orang islam akan menerima nasib yang sama seperti di Singapork.

6 comments:

ciK LyndaWawa said...

apa anda pikir?

Jeepers Creepers said...

lynda: sy pk dia sgt jahat ^_^"

ciK LyndaWawa said...

ya...!!!!!!jahat.....=]

ISAC said...

Dia mahu orang Islam jadi macam di Indonesia, boleh kahwin campur tanpa bertukar agama.

Anonymous said...

Dalam kabinet S'pura, ada seorang Menteri berbangsa Melayu (Menteri penuh)dan seorang Menteri Negara. Mengenai sembah berhala, saya tak fikir MM Lee sembah berhala, sebab, dia sekeluarga merupakan org-org yg tidak beragama. Tak taulah apa yg dia sembah...

Jeepers Creepers said...

isac: betul tu

anon: cina tua ni sembah duit