Geng Bas Sekolah

January 25, 2011

PANAS: Pengakuan Mangsa Liwat Anwar

AIDCNews – 24/01/11 – Bekas Imam Besar Masjid Negara, Ustaz Taib Azamuddin Mohd Taib terkejut dengan pendedahan bekas mangsa liwat, Hairani Hj Nahfis yang juga bekas penulis pidato Anwar yang mendapat bayaran RM14,000 sebulan itu menceritakan bahawa dalam bulan Ramadhan pun Anwar masih ketagih untuk melakukan aktiviti homoseksual.

Hairani : Ada kadang kala bulan puasa siangnya puasa,malamnya terawih saya balik terawih, malam kan, dia (Anwar) telefon jugak suruh saya datang,(ke rumah Anwar di Bukit Damansara) kita dah terawih kita puasa.

Taib : Allah. Hah..ha..

Hairani : ..dah bersihkan diri, kemudian dah.., malam cuba tambahkan ibadat lagi, terawih.., balik dia ajak lagi, kan. Saya tau kalau tiba rumah dia tu, mesti akan jadi benda tu (liwat)..

Taib : Hem..hem..

Hairani : ..ni kita bulan puasa kan, jadi, saya bagi macam-macam alasan lagilah. Saya kata mak saya ada kat rumah lah, mak saya tak sihat, saya nak jaga. Sampai dia feduplah. Itulah keadaannya kan,.. beberapa insiden yang berlaku antara saya dengan dia.

Taib : Jadi berapa kali yang..?

Hairani : Lebih daripada tiga kali..

Taib : Lebih daripada tiga kali..?

Hairani : Saya tak dapat menolaknyalah, tiap-tiap kali memang saya tak rela, saya tak pernah keluarkan air mani saya. Tak pernah naik pun, apa namanya ni..

Taib : Ya..

Dalam pengakuan bekas mangsa liwat itu, Ustaz Taib Azamuddin masih lagi bertugas sebagai Imam Besar Masjid Negara. Pengakuan itu dibuat di pejabat Ustaz Taib di Masjid Negara selepas pemecatan Anwar pada tahun 1998.

Fuyoo panas gila benda ni. Kalau nak tahu lebih lanjut, korang boleh klik sini. Orang macam Anwar nak jadi Perdana Menteri? Huh gila lah. Rosak negara jadinya. Habis nanti menteri kabinet dia dibarisi oleh golongan gay.

Korang boleh tengok sendiri video klip ni. Ini pengakuan "life" mangsa liwat tu ish ish ish.


2 comments:

d_tieah said...

Tak tau nak cakap lah..
Kenapalah masih ramai penyokong beliau kan?
Bukan nya bodoh, ade yg dr golongan bijak pandai pun still tak pandai nak menilai..

YB Raz said...

d_tieah: nak buat camner..kadang kadang sikap taksub tu membuatkan diorang buta mata dan hati ^_^"