Geng Bas Sekolah

December 30, 2010

Report Panas Dah Keluar

Fuyooo adakah identiti menteri kaki rogol tuh dah terbongkar? Fuuhhhh memang tak sangka sungguh. Memang tak percaya. Kalau kita tengok menteri tu..punyalah baik lemah lembut orangnya. Gila kentang report ni.

Terpulanglah nak percaya ke tak. Apapun spekulasi yang korang buat, aku tak masuk campur. Panas ni bro hehehehehe. Kalau kisah ni tak betul, harap empunya diri tu bersihkanlah diri sendiri macam hari tu hehehe. Kalau kisah ini betul...Hehehehe sendiri mahu fikirlah apa akan jadi nanti hehehehehe.

Maklumat lanjut bolej klik kat Parpukari dan Bigdog

1 comment:

Empayar Pemuda said...

Salam . Mohon di link kan blog saya.
http://empayar-pemuda.blogspot.com

Terima Kasih