Geng Bas Sekolah

December 12, 2010

Mengucaplah Azmin Sebelum Terlambat



Hari ini seorang saksi yang pernah mengoncangkan buah telor pakcik Anwar suatu ketika dahulu sudah muncul kembali. Ummi Hafilda, adik kepada Azmin si dayus muncul untuk meminta abangnya supaya bertaubat dan balik ke pangkal jalan.

Rupa rupanya sejak dahulu sehingga sekarang Azmin masih belum bertaubat diatas dosa dosa silamnya. Dan kali ini Ummi Hafilda kembali menyeru supaya Azmin bertaubat dan meninggalkan pakcik Anwar sebelum bala Allah s.w.t menimpa diri serta keluarganya.

'Jangan tipu rakyat, jangan tipu bangsa sendiri.Wahai Azmin pulanglah ke pangkal jalan.Bertaubatlah sekurang-kurangnya takutlah pada Allah,malulah kepada para malaikat.Kepada Anwar dan Wan Azizah juga saya pohon perkara yang sama.Bagaimana hebatnya kita sekalipun,Allah mengetahui kebenaran.Jangan nanti mereka ditimpa bala semasa di dunia lagi. Perjuangan saya tidak akan berhenti setakat ini sahaja.'

Sedarlah Azmin. Apakah kau masih layak bergelar manusia jika sanggup membelakangkan keluarga hanya kerana mengejar kemewahan duniawi dan sanggup menanggung azab Allah s.w.t bersama sama pakcik Anwar?

4 comments:

Yuseri Yusoff said...

Bro jika tidak keberatan sila pautkan saya

http://yuseriyusoff.blogspot.com/

Terima kasih dan salam perjuangan

Anonymous said...

sudah2la si umi hafilda...ko mmg suka publisiti murahan!

Anonymous said...

CHEH JGN HARAP LA DIA NK DGR CKP ADIK KANDUNG SENDIRI BROO. ASSMIN LBEY SUKE DGR CKP PELIWAT YG 'BG DIA MKN' BROO HUHUHU

Jeepers Creepers said...

double: insyaallah

anon: ko x suka sudah

jeffry: agaknya peliwat tuh bagi dia makan nasi kangkang kot hehehe