Geng Bas Sekolah

December 13, 2010

Apabila Orang Kafir Mahukan Orang Islam Miskin



Orang kafir terutamanya daripada parti DAP terus menerus mahu menhancurkan umat islam dinegara ini. Tak cukup dengan rampasan tanah dan merobohkan rumah serta kedai orang islam, mereka mahukan orang islam di negara ini hidup melarat.

Dengan bantuan komunis melayu terakhir, mereka membuat cerita karut mengenai orang islam. Hishamuddin Rais telah mengarang cerita di Malaysiakini mengenai SYABAS dan mengaitkannya dengan CEO Puncak Niaga yang merupakan orang islam. Bertambah haru, komunis melayu ni mengajak orang membuat demo tetapi dia sendiri tak nampak muka klik sini.

Apa lah barua pakcik Hisham ni. Apa dosa Tan Sri rozali tu dengan pakcik Hisham? Dia ada ambik duit bapak pakcik Hisham ke? Aku akui pemikiran pakcik Hisham adalah bernas dan berguna jika mengupas isu isu masyarakat tetapi jika mengupas isu politik, pakcik Hisham seolah olah hilang kewarasan.

Pakcik Hisham cakap perjuangan untuk rakyat, tetapi apa sumbangan pakcik pada rakyat? Adakah pakcik Hisham mewakafkan seluruh harta benda pakcik untuk rakyat? Adakah pakcik Hisham menyediakan sekolah untuk rakyat? Ataupun pakcik Hisham menyara hidup anak anak yatim?

Sudahlah pakcik Hisham. Bawa bawalah bertaubat. Idealogi pakcik Hisham ni sebenarnya sudah tidak lagi diterima rakyat. Kalau pakcik Hisham suka sangat berdemo, aku cadangkan pakcik Hisham berpindahlah ke Indonesia. Kat sana ramai orang yang sekepala dengan pakcik.

Lagi satu, tak payahlah pakcik Hisham susah payah mengutuk orang islam mendapat rezeki lebih sedangkan lebih ramai orang kafir yang kaya raya diluar sana. Sedangkan rezeki setiap makhluk adalah diaturkan oleh Allah s.w.t sendiri.

Jadi apabila pakcik Hisham mempertikaikan rezeki yang diterima oleh Tan Sri Rozali bermakna pakcik Hisham juga mempertikaikan mengapa Allah s.w.t memberikan rezeki yang lebih padanya. Bertaubatlah pakcik Hisham sebelum terlambat.

Blogger lain yang mengutuk sekeras kerasnya perbuatan tak bermoral pakcik Hisham panglima siber, GAP dan Warisan2007.

No comments: