Geng Bas Sekolah

November 21, 2010

PAS Membuang Islam Dan Sokong Komunis?

Pagi tadi bertempat di Komtar Walk telah berlangsungnya satu forum anjuran penyokong Parti Komunis Malaya dan juga parti rasis cina. Turut yang hadir adalah komunis melayu terakhir, Hishamudin Rais dan juga penceramah terbaek PAS Mat Syabu.


Kepala Komunis P.Pinang


Komunis Melayu Terakhir


Mat Syabu dah pening kepala nak menjawap dengan Nik Aziz nanti

Tujuan forum berkenaan adalah mendesak ISA dihapuskan supaya idealogi komunis dan bangsa cina yang rasis dapat memerintah negara Malaysia.



Walaubagaimanapun forum itu telah gagal menarik minat orang ramai sebaliknya telah mengundang padah apabila penyokong ISA datang untuk menghalang majlis haram berkenaan. Ahli DAP cuba menghalang orang melayu yang menentang forum berkenaan tetapi gagal.









Sekarang barulah Lim Guan Eng tahu DAP sebenarnya tidak diterima dibumi P.Pinang malah dilaknat Allah s.w.t kesemua pemimpin pemimpin parti berkenaan.

Maklumat lanjut boleh dapat di Pisau.net dan juga di Media Permatang Pauh

2 comments:

Anti Komunis said...

Hishamudin Rais (Komunis Melayu Terakhir) memang sesuai pun digelar dengan gelaran tu. Dari dulu sehingga sekarang apa tak puas-puas nak jadi pelarian di negara orang. Kalau baik sangat negara yang tak ada ISA carilah dan menetaplah kata mana-mana pun. Kenapa terhegeh-hegeh nak balik Malaysia ini?

Sekor lagi pencacai Melayu ni Mat Sabu. Aku pernah dengar ceramah dia kononnya mempertikai sikap Kerajaan Malaysia melayan HINDRAF tetapi kenapa bersama-sama untuk menghapuskan ISA? Kalau takut dengan ISA janganlah buat fitnah yang bukan-bukan.

Kenapa Mat Sabu ni wakil PAS bersekongkol dengan DAP untuk menghapuskan ISA? Tanpa ISA aku rasa dengan Mat Sabu sekali disembelih oleh puak-puak DAP..kau tau tak? Babi dan anak haram punya Melayu (Mat Sabu).

Jeepers Creepers said...

mat syabu ni memang suka publisiti murahan..nasib baik nik aziz sendiri tak turun padang. kalau tak mendapat celako lah orang melayu islam P.pinang