Geng Bas Sekolah

November 15, 2010

PAS Bermimpi Basah Di Siang Hari

KUALA TERENGGANU 14 Nov. - Pas bersedia pada bila-bila untuk memikul tanggungjawab menerajui kepimpinan parti pembangkang sekiranya parti lain dalam pakatan menerimanya.

Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib berkata, Pas tidak ada sebarang masalah kerana ia mempunyai keupayaan dari segi pengaruh dan kekuatan.

"Kalau ada orang lantik kita (pemimpin Pas), kita terima saja. Kalau kawan-kawan (parti dalam pakatan pembangkang) setuju lantik kita, kita setuju saja. Apa salahnya," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau mengulas cadangan bekas Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Datuk Zaid Ibrahim semalam bahawa pemimpin daripada Pas seharusnya diletakkan sebagai pemimpin pakatan pembangkang.

Zaid turut menamakan beberapa pemimpin Pas berkenaan iaitu Exco Kerajaan Negeri Kelantan, Datuk Husam Musa serta empat Ahli Parlimen Pas iaitu Dr. Hatta Ramli (Kuala Krai), Dr. Mujahid Yusuf Rawa (Parit Buntar), Dr. Dzulkefli Ahmad (Kuala Selangor) dan Khalid Samad (Shah Alam).

Harun yang juga Pesuruhjaya Pas Terengganu seterusnya berkata, pihaknya yakin mampu menjalankan tanggungjawab dengan baik dan demokrasi sekiranya pemimpin Pas diberi peluang menerajui pakatan pembangkang.

Sumber: Utusan malaysia

PAS nak jadi pemimpin pembangkang? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

PAS nak jadi pemimpin pembangkang?

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

PAS parti tak sedar diri. Parti sendiri tak terurus, ada hati nak pimpin pakatan pembangkang. Baru kena sound dengan Karpal, Nik Aziz terus ketar kepala lutut. Ada hati nak jadi pemimpin hahahahaha.

Parti PAS dayus. Sedayus Azmin hahahahaha.

No comments: