Geng Bas Sekolah

November 10, 2010

Apabila Orang Kafir Memanggil Orang Islam Monyet


RSN Rayer ADUN DAP-Seri Delima semalam telah membuat kenyataan didalam Sidang DUN P.Pinang bahawa penduduk-penduduk kampung yang membuat demonstrasi protes dihadapan bangunan DUN tersebut sebagai MONYET!

Diatas kapasiti apakah kafir harbi ini sesuka hati boleh menggelarkan penduduk melayu P.Pinang dengan panggilan sedemikian? Apakah ini tahap mentaliti seorang wakil rakyat DAP?

Sudahlah kerajaan DAP negeri merampas hak penduduk-penduduk kampung asal di P.Pinang, dan apabila penduduk-penduduk membuat bantahan, digelar pulak mereka itu sebagai monyet!

Celaka sungguh kafir DAP yang ada di negara kita ini. Mereka bukan sahaja tak tahu menghormati hak bangsa melayu, tetapi mereka-mereka ini juga buta perut kerana sanggup menghina bangsa yang pernah memberikan kerakyatan kepada nenek moyang mereka di negara ini.

Tanah penduduk melayu P.Pinang “dirampas”, hak penduduk kampung juga dinafikan oleh kerajaan cina kiasu Melaka Lim Guan Eng. Kini melayu hendak dipanggil pula sebagai MONYET??

Sumber: Mymku

Apa lagi nak tunggu. Nak tunggu bala Allah s.w.t datang baru nakbangun melawan ke? Nak tunggu tsunami datang lenyapkan terus P.Pinang tu baru nak bangun melawan? Nak tunggu bendera Singapork terpacak megah kat P.Pinang baru nak bangun melawan? Nak tunggu semua orang melayu islam dihalang dari menjejak kaki ke P.Pinang baru nak bangun melawan ke?

Sedar sedarlah orang melayu P.Pinang.

Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu kaum sehingga mereka mengubah keadaan yang ada pada diri mereka sendiri. Surah Ar-Ra’d (ayat 11)

DAP Rasis !

RSN Rayer Menghina Orang Melayu!

8 comments:

Anonymous said...

anak haram punya hindu pariah

Anonymous said...

anak haram punya hindu pariah

Anonymous said...

sedar2lah, celik, bangun dan bertindaklah membela agama, bangsa dan tanah air sendiri wahai pemuda pemudi Melayu Islam................buktikan undimu dlm pru 13

Bingai @ Bangang said...

hanya monyet yang kenal monyet.

bagaimana pula yang guling-guling tengah jalan?
bagaimana pula yang bakar diri atas bumbung atau di KOMTAR?
bagaimana yang menyalak-nyalak depan rumah nuar malam tadi? hehehehe

Anonymous said...

sedar2lah, celik, bangun dan bertindaklah membela agama, bangsa dan tanah air sendiri wahai pemuda pemudi Melayu Islam................buktikan undimu dlm pru 13

Anonymous said...

sedar2lah, celik, bangun dan bertindaklah membela agama, bangsa dan tanah air sendiri wahai pemuda pemudi Melayu Islam................buktikan undimu dlm pru 13

Jeffry said...

ERR SI RAYER NI X RASE KE DIA ADE IRAS2 MCM SPESIS TU KER? HEHEH..BANGANG PUNYE RAYER!!..HARKKK PTUIHHHH!!!

YB Raz said...

bingai: mereka tu babi hehehe sebab tu tak mengaku monyet.

Jeffry: dia dah memang spesis tu pun hehe