Geng Bas Sekolah

October 9, 2010

Orang Melayu Perlu Menjadi Rasis

Sejak KDYMM Sultan Ibrahim, Paduka Sultan Johor menaiki tahta, Baginda banyak bertitah mengenai orang melayu. Tindakan paling tegas ialah menarik kembali pingat kehormat dari Dr Chua jui Ming sehingga cina itu mengelupur sakit hati.

Ketua pengganas Hindraff dalam pelarian telah menghina Sultan Ibrahim apabila memberi amaran supaya tidak menyokong Perkasa (klik sini). Cukup celaka keling ini. Berani mempersoalkan keputusan dan titah Baginda Sultan.


Ketua Pengganas Hindraf

Terbaru, sekumpulan pengganas Hindraf dan PKR telah menyerang dan menimbulkan suasana tidak aman semasa sidang akhbar Rahimi. Jelas pengganas Hindraf sekarang semakin berani menyerang dan menghina orang melayu.

Manakala rejim DAP telah mula menjalankan agenda mereka. Kampung kampung orang melayu dihapuskan satu persatu. Orang melayu telah dihalau secara perlahan lahan tanpa disedari. Mereka juga memindahkan pengundi cina ke kawasan orang melayu.



Tindakan terbaru mereka adalah cuba membuka sebuah cawangan Nanyang Universiti kepunyaan Singapork di Balik Pulau (klik sini)

Orang melayu harus sedar sekarang. Biarlah mereka memanggil kita rasis. Pedulikan itu semua. Ini negara kita, tanah air nenek moyang kita. Bangkitlah menentang sebelum terlambat. Jangan biarkan seinci pun tanah air kita dijajah semula.

4 comments:

ANti rasis said...

Rasis kepala bana engkau.....Melayu otak cetek

Anonymous said...

Mari bersama menentang kaum pendatang ni...seap2 asah parang,kalau ade keris lg bgus...

Anonymous said...

Aku setuju kita mesti jadi rasis untuk mempertahankan hak kita kerana puak komunis dan kasta paling rendah ini yang paling ultra rasis..

Tunggulah bila melayu sudah bersatu...!!!!

Anonymous said...

Malang nya Melayu ni semua sedar tak? Orang penang pergi la undi PKR lagi .. ni padan muka hang