Geng Bas Sekolah

October 7, 2010

Golongan Gay Tidak Mengenal Keturunan

LONDON 6 Okt. - Sebuah mahkamah di Britain semalam mendengar satu kes terhadap seorang kerabat diraja Arab Saudi yang didakwa mencekik dan memukul seorang pembantu lelakinya sampai mati dalam satu penderaan seksual di sebuah bilik hotel mewah di London.

Saud Bin Abdulaziz Bin Nasir al Saud, 34, adalah cucu lelaki kepada Raja Abdullah didakwa membunuh Bandar Abdullah Abdulaziz pada 15 Februari lalu selepas menyeksanya beberapa minggu.

Menurut pendakwa raya, mangsa berumur 32 tahun itu ditemui di atas katil dengan kesan kecederaan teruk termasuk kesan gigitan di pipi dan kesan darah di bilik Hotel Landmark, di mana putera itu berkongsi bilik tersebut dengan mangsa.

Saud mengaku mangsa adalah kawannya dan juga seorang heteroseksual, namun mahkamah mendapati putera itu memesan teman sosial homoseksual di London dan selalu mengunjungi laman web dan rumah urut homoseksual serta agensi teman sosial.

Sumber: Utusan Malaysia

Cucu kepada Raja Abdullah, raja Arab Saudi adalah seorang gay. Walaupun berasal dari Arab Saudi, Datuknya penjaga kota Mekah ternyata itu semua langsung tidak memberi kesan baik kepadanya.

Siapa sangka keturunan orang baik baik boleh menjadi manusia bernafsu songsang. Sedangkan keturunan penjaga kota Mekahpun sebegini perangainya, apatah lagi dengan orang kebanyakkan. Setakat bekas presiden Abim, itu tak bermakna dia maksum.

Pakcik Anuar harus menghadapi tuduhan liwatnya di Mahkamah. Berani kerana benar. Takut kerana salah.

2 comments:

Megat Alam Gempita said...

For infor selain cucu Raja Saud ni, beberapa orang kerabat di Raja dan ahli perniagaan di Dubai, Kuwait dan Turki juga merupakan golongan Gay. Mereka inilah yg sering berjumpa dan menyokong Aljuburi terutama sekali bila Aljuburi ke Timur Tengah. insya Allah akan terbongkar sikit masa lagi...

Jeepers Creepers said...

ish ish ish