Geng Bas Sekolah

October 25, 2010

Calon PAS Dicabar Bersumpah Mubahalah



Calon PAS Dun Galas Dr Zulkefli Mohammad mula mengelabah ayam apabila dia "mengaku" cerita mengenai dot dot dot adalah fitnah (klik sini). Dr ini juga sedang melakukan kira kira untuk menyaman sesiapa sahaja yang membuka mulut mengenai kes terbabit.

Seperti mana keadaan akhir zaman, kes saman menyaman sudah menjadi amalan biasa. Malah akaun bersumpah mahkamah juga sudah boleh dipermainkan sesiapa sahaja hatta kanak kanak tadika sekalipun.

Oleh yang demikian, aku sarankan supaya Dr ini membuat sumpah mubahalah untuk membuktikan dirinya adalah bersih dari perbuatan dot dot dot itu. Setakat saman tidak membuktikan awak tu bersih dari tuduhan tapi cuma untuk membuat duit saja dari kes saman tu. Kalau nasib tak baik, duit awak tu yang habis. Tapi tak apa PAS kan banyak duit. Setakat kes saman, tok guru senyum jeee.

Apalagi bersumpah ler lekas. Lagipun bersumpah tu bukannya kena bayar apapun. Tak payah pakai peguam dan penjamin. Kes pun tak payah nak tunda tunda. Kalau tak bersalah, awak akan bebas terus dan kalau awak bersalah, Allah s.w.t bayar cash hukuman terus kat awak. Kan senang tu.

Berani kerana benar bro..Takut kerana apa..Tanyalah Din Puduraya dan pakcik Anuar heheheee.

Baca juga komen Yang Gambi dan Beranikan Hati

2 comments:

ISAC said...

Berani ke nak bersumpah???

Jeepers Creepers said...

itulah masalahnya..sama sama kita tunggu hehehe