Geng Bas Sekolah

September 14, 2010

Pembunuhan Kejam Menjelang Aidilfitri

Agak lama menyepi kerana menyambut hari lebaran. Bukan kerana beraya semata mata tetapi mahu merehatkan minda dari memikirkan hal hal politik. Aidilfitri tahun ini, kemalangan maut melibatkan kenderaan dan bas ekspres amat kurang malah boleh dikatakan tiada.

Tetapi satu kes pembunuhan pula telah mengemparkan negara. Jutawan kosmetik, Datuk Sosilawi Lawiya menjadi kes negara. Beliau dilaporkan hilang bersama seorang peguam peribadi, pemandu dan pegawai Bank CIMB.

Suspek kes ini didalangi oleh seorang peguam bergelar Datuk bersama pekerjanya. Mangsa telah dipukul sehingga mati. Mayat mereka dibakar dan kemudian abunya dibuang ke sungai.

Memang celaka keling ini semua. Bakar mayat orang melayu kemudian abu dibuang ke sungai. Apa ingat kami orang melayu bila mati buat macam kau ke main bakar bakar.

Pembunuh ini merupakan penyokong Hindraf, melakukan pecah amanah dan dipercayai terlibat dengan kes kehilangan ahli perniagaan lain sejak setahun lepas.

Keling ni patut dibakar hidup hidup!

Tetapi dalam saat saat begini, masih ada orang yang kaitkan kes ini dengan kes altantuya ntah anak sapa sapa. Biasalah orang politik terutama dari parti putih hijau tu sayang sangat pada orang kafir. Sampai cina bunuh diripun mereka menanggis meraung raung.

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

1 comment:

ady said...

keling celaka.....pembunuhan yang amat kejam